Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is Illia Selivanov. Wij hebben bij Tryba Hasselt een deur besteld en laten installeren op ons adres:
Brouwerijstraat 67, 2431 Veerle.
Helaas hebben wij na de installatie enkele problemen ondervonden. Tot onze spijt lukt het ons niet om contact met u te krijgen – wij hebben al meerdere keren gemaild, maar krijgen geen enkele reactie.
Bij levering merkten wij dat de deurklink tijdens het transport beschadigd was. Deze werd weliswaar vervangen, maar na korte tijd begon ook de nieuwe klink los te zitten. Daarnaast sluit de deur niet goed – het lijkt alsof de afstelling telkens opnieuw verschuift, waardoor de deur niet stevig dichtgaat.
Wij zijn zeer teleurgesteld in de gebrekkige communicatie en de afhandeling van dit probleem. Als klant verwachten wij een degelijk product en een correcte service na verkoop. In dit geval voelen wij ons in onze rechten als consument tekortgedaan.
Wij verzoeken u vriendelijk maar dringend om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen om dit probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Illia Selivanov
Brouwerijstraat 67
2431 Veerle