Terug

geen reactie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Belfius Banque/bank

23/06/2024

klantnr = dossiernummer beste al weken wacht ik op respons ivm mijn schade geval en ik krijg zelfs gewoon geen reactie meer. dan werd dit gevraagd dan dat die dingen zijn al lang verstuurd maar ondanks dat krijg ik gewoon geen antwoord meer, het schadegeval dateert reeds van 15 mei dus 5w geleden. ik heb alles naar claims@belins.be moeten sturen want blijkbaar is een verzekering bij belfius eerst een zoekactie waar je naartoe moet sturen. graag had ik dat mijn dossier asap behandeld word zodat ik mijn geld heb. mvg

Berichten (2)

Belfius Banque/bank

Naar: J. V.

09/07/2024

BesteOnze beschikbare informatie is onvoldoende om de identiteit van de persoon die klacht op dit platform heeft ingediend te achterhalen.Aangezien de klacht openbaar is, willen we deze informatie op een veilige en GDPR-conforme manier ontvangen.Alvast bedanktKlachtenbeheer Belfius Bank

Belfius Banque/bank

Naar: J. V.

22/07/2024

Beste Tot op heden hebben we, behoudens vergissingen, nog geen reactie ontvangen.Kunt u ons uw het adres, geboortedatum of het rekeningnummer mailen zodat wij de juiste cliëntgegevens kunnen inbrengen?Alvast bedankt!Vriendelijke groetenKlachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform