Terug

Geen reactie van Leatherman

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. R.

Naar: Testaankoop

07/01/2024

Probleem:Mijn Leatherman multitool moet hersteld worden, onder garantie (aangekocht 2016, garantie 25jaar) : platte schroevendraaier en kleine schroevendraaier is afgebroken, het hoofdmes moet geslepen worden. Gezien ik ook al geregeld Leatherman accessoires aankoop bij AS Adventure had ik mij eerst geïnformeerd bij hun, zij lieten mij weten een mail te sturen naar Leatherman België wat ik ook heb gedaan op 8 nov. 2023.NOOIT geen reactie gekregen, niet via mail noch telefonisch!Ik als klant ben de dupe en heb mijn multitool zakmes tww 299,00€ niet meer in mijn bezit. Volgens Bpost werd mijn multitool geleverd op 29/11/2023 om 11:52 bij Leatherman GermanyOp 25/11/2023 heb ik mijn Leatherman multitool zakmes opgestuurd via Bpost.(Zie bewijs afleveringsdoc Bpost)Ik heb naar B-post gebeld en ze zeiden dat ze niet kunnen doen zolang ik niets van Leatherman weet. Ze moeten bericht krijgen dat het niet is aangekomen. Ik heb ook nog met Leatherman gebeld , homey of zo van sales . En die ook alle info bezorgd.Groeten Frank DemolVan: Frank Demol [frank.demol@icloud.com]Datum: 8 november 2023 om 18:55:18 CETAan: info@leatherman.be Onderwerp: My Leatherman wave?HalloIk kom bij jullie terecht via de warranty webpagina van Leatherman. Ik heb onlangs mijn oude Leatherman wave terug gevonden. Ik had inmiddels een Leatherman charge tt gekocht en zou de wave willen cadeau doen aan mijn zoon. (21j)Maar de tool is beschadigd en ik zou willen weten hoe ik die kan laten repareren. Er is een garantie van 25 j dacht ik en die wave heb ik ergens voor corona gekocht, dus de warranty is zeker niet verstreken. Kan ik de multi tool gewoon opsturen naar jullie? Ik kijk uit naar jullie reactie Alvast bedankt Groeten Frank Demol Van: Frank Demol [frank.demol@gmail.com]Datum: 22 december 2023 om 13:47:41 CETAan: info-belgium@leatherman.comOnderwerp: Doorst: Referentie garantie claim WR4504174HalloIk heb hier nog geen enkele reactie op gekregen. Ik ben zeer teleurgesteld in jullie service. Kan er alsnog een antwoord gegeven worden hoe dit verder opgelost moet worden. Groeten Frank DemolVan: Frank Demol [frank.demol@gmail.com]Datum: 18 december 2023 om 15:51:27 CETAan: sales.belux@homeij.comOnderwerp: Doorst: Referentie garantie claim WR4504174?halloIk heb zojuist telefonisch contact gehad met jullie diensten, ik heb met Luc gesproken. Hij vroeg me deze mail te sturen. Ik heb op 25 november mijn leatherman wave opgestuurd naar Duitsland, Holterkamp 16 in Ratinger. Volgens B-post zou dit toekomen zijn op woensdag 29 nov om 11:52. Zie foto in onderstaan de mail. Ik heb echter nog geen bevestiging van ontvangst gekregen. Ik heb reeds verschillende keren pogingen gedaan om contact te leggen. Ik heb al een mail gestuurd naar het vermelde e-mail adres op de warranty slip. Zie mail onderaan. Hier is tot nu toe geen antwoord ook gekomen. Ik heb ook al enkele keren telefonisch contact proberen te leggen via de telefoon, nr +4921025650799. Daar werd echter niet opgenomen. Ik kan ook geen beroep doen op de verzending verzekering omdat ik geen bewijs heb dat de verzending niet is toegekomen.Volgens b-post is de verzending goed verlopen en is het pakje aangekomen. Ik ben bang dat ik mijn Leatherman wave kwijt ga zijn. Zou het mogelijk zijn om me een ontvangst bewijs te sturen voor de verzending CE18176695BE indien die is toegekomen alsook waneer de reparatie zal gebeuren en de wave terug zal zijn. Indien de leatherman wave niet is toegekomen zou ik graag daarvan een bewijs krijgen zodat ik beroep kan doen op de verzekering van b-post. Spijtig want dan is de wave kwijt , maar dan heb ik misschien toch kans om mijn geld terug te krijgen. Hopend op een positieve reactie Vriendelijke groeten Frank DemolVan: Frank Demol [frank.demol@gmail.com]Onderwerp: Referentie garantie claim WR4504174Datum: 13 december 2023 om 14:19:21 CETAan: info-belgium@leatherman.comHalloIk heb op 25 november mijn Leatherman wave opgestuurd naar Leatherman Europe GmbH in Ratingen Duitsland.Volgens mijn track and trace code zou dit op 29 november zijn aangekomen. Zie foto. Ik heb echter geen bevestiging van ontvangst gekregen vanuit Ratinger Duitsland.Ik begin mij nu zorgen te maken vermits de feestdagen korter komen. Het ging over mijn oude Leatherman wave die ik recent had terug gevonden en wou doorgeven mijn zoon.(Ik had inmiddels een charge titanium gekocht omdat ik de wave kwijt was) Omdat er beschadigingen aan waren wou ik deze eerst laten herstellen. Het garantie retour nummer is WR4504174. Kunnen jullie bevestigen dat het pakje goed is aangekomen?Alvast bedanktVriendelijke groetenFrank Demol

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: I. R.

18/01/2024

Geachte Mevrouw Rosbach,Wij stellen het erg op prijs dat u ons contacteerde in verband met uw klacht tegen Leatherman.We maakten uw klacht over aan onze advocaten zodat ze deze konden bekijken, en deze hebben u hierover ondertussen gecontacteerd.Wij hopen dat alles naar wens is verlopen. Twijfel niet om ons te bellen op het nummer 025423434 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) als u hier nog verdere vragen over zou hebben.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform