Terug

Geen reactie van klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. I.

Naar: Scarlet

25/11/2020

Sinds vorige week kan ik geen TV meer kijken. Internet werkt wél nog maar TV-dienst van Scarlet heeft zichzelf gereïnstalleerd en vraagt nu om het lijnnummer en pincode in te geven. Steeds geef ik het correcte lijnnummer en paswoord in, maar hij blijft foutmelding geven dat het lijnnummer niet correct is. Het lijnnummer kan ik raadplegen via de online klantenzone of mijn documentatie van activatie in 2017. Dit werkt dus niet. Reeds 5x proberen bellen met de klantendienst, maar daar geraak je dus gewoonweg niet binnen. Steeds 12 à 15 minuten met wachtmuziek geduldig proberen wachten, maar het heeft geen zin. Van een klantendienst verwacht ik dat ze de telefoon opnemen als je belt.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: J. I.

01/12/2020

Beste,We hebben de klacht CPTBE01110357-95 met als Scarlet referentie 15183906 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat wij de juiste lijnnummer hebben telefonisch meegedeeld.Hoe mijn lijnnummer van Proximus TV aanpassen via afstandbediening:• Menu• Tab 'Mijn account' zoeken• Ok• Mijn gegevens• Aanpassen• Ok• Juiste lijnnummer ingegen• BevestigenAls commerciele tegemoetkoming zal er uitzonderlijk en zonder enige nadelige erkentenis zal het bedrag van 10,00 euro in mindering gebracht worden op de toekomstige factuur.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarlet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform