Terug

geen reactie op vraag om laadpaal te verplaatsen naar nieuw adres

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Numobi 50Five Group

19/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16/2 heb ik voor de eerste keer een mailtje gestuurd met de melding dat wij gaan verhuizen en de vraag of onze laadpaal mee naar het andere adres kan verhuisd worden. mail terug dat er contact gaat worden opgenomen. Dit heb ik herhaald op 27/2, 5/3, 17/3 én 18/3. Daarnaast heb ik ook 3 keer gebeld en werd me gezegd dat er zo snel mogelijk contact met ons zou worden opgenomen. Ondertussen heb ik ook al het klachtenformulier online ingevuld. Ik stel echter vast dat er nog steeds geen enkele reactie komt. Dit heeft geleid tot het feit dat wij ondertussen verhuisd zijn en onze laadpaal nog op ons oude adres staat. Wij moeten dus extern opladen wat ons een extra kost oplevert. Ondertussen komen er andere bewoners en blijft onze laadpaal daar staan. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind deze week (21/3) contact op te nemen en een afspraak te maken om de laadpaal te verplaatsen. Met vriendelijke groeten, Johan Vandeplas Ilse Van den Brande Bijlage: - Kopie factuur


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform