Terug

Geen reactie op mijn vraag

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. Q.

Naar: D’Ieteren

05/12/2019

Beste, ik heb D'Ieteren op 7/11, 14/11, 26/11 en 5/12 op 3 verschillende e-mailadressen (info@vdfin.be, wecare@dieteren.be, customercare@dieteren.be) een vraag gesteld over mijn verplichtingen als weCare klant. Tot nu toe -na bijna een maand- krijg ik slechts verschillende referentienummers (00174136, 00174137, 00173341, 00173342, 00172336, 00172335) maar geen antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform