Terug

Geen reactie op mijn vraag voor terugbetaling (na >6 maand wachten op de levering)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. P.

Naar: Elektro Lommelen

06/01/2024

Beste,Ik bestelde op 28/07/2023 een dampkap 7800 Head’Line-Novy-A bij jullie voor een totaal bedrag van 1406 euro incl. BTW (Betaling goedgekeurd, refnr: 501068).Ik heb sindsdien volgende acties ondernomen:19/08/2023 update gevraagd ivm de levertermijn > “week 37 of eerder” als antwoord gekregen19/09/2023 update gevraagd ivm de levertermijn > “week 40 / 41” als antwoord gekregen09/10/2023 update gevraagd ivm de levertermijn > “week 44” als antwoord gekregen27/11/2023 update gevraagd ivm de levertermijn > “18 december” als antwoord gekregen19/12/2023 update gevraagd ivm de levertermijn > 20/12/2023 “midden januari” als antwoord gekregenTot nu toe heb ik dus altijd onmiddellijk een antwoord gekregen.Maar toen ik op 21/12/2023 gevraagd heb om de bestelling te annuleren heb ik, buiten het geautomatiseerde antwoord waarin verteld wordt dat mijn vraag binnen de 48 uur zal worden behandeld, tot op vandaag (06/01/2024) geen enkele reactie ontvangen.Op 03/01/2024 heb ik dan een nieuwe mail gestuurd met dezelfde vraag om de bestelling te annuleren (rechtstreeks naar info@elektrolommelen.be). Maar ook nu weer heb ik, buiten het geautomatiseerde antwoord, geen reactie ontvangen.Ik zou u nu dus via deze weg opnieuw willen vragen om mijn bestelling te annuleren en mij mijn volledige aankoopbedrag terug te betalen.Met vriendelijke groeten,Tom Peeters

Berichten (6)

Elektro Lommelen

Naar: T. P.

06/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 732871852.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 732871852.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 732871852.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

Elektro Lommelen

Naar: T. P.

21/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 736863481.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 736863481.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 736863481.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

T. P.

Naar: Elektro Lommelen

21/01/2024

Op 15/01/2024 heb ik een reactie gekregen waarin mij wordt afgeraden om de bestelling te annuleren.Ik heb hierop onmiddellijk geantwoord met, opnieuw, de vraag om de bestelling te annuleren en mij terug te betalen.Tot nu toe nog geen nieuwe reactie mogen ontvangen.

T. P.

Naar: Elektro Lommelen

30/01/2024

Ik word hier serieus aan het lijntje gehouden!We zijn 15 dagen verder sinds mijn laatste reactie met de vraag mijn bestelling te annuleren en mij volledig terug te betalen én opnieuw ontvang ik een bericht of ik wel zeker ben + een leugen over een ontvangen "setkorting" die nu dan van mijn aankoopbedrag zou worden afgetrokken...Stop nu aub met tijd te rekken. JA ik ben zeker dat ik wil annuleren én ik eis mijn volledige aankoopbedrag terug!Van: info@elektrolommelen.be [info@elektrolommelen.be] Verzonden: dinsdag 30 januari 2024 14:19Aan: Tom PeetersOnderwerp: Re: Lommelen - update voor bestelling met bestelnummer xxxxxxBeste,Indien u de bestelling wilt annuleren wat uiteraard mogelijk is valt de setkorting die u ontvangen heeft van 88€ wel weg. Dan wordt het bedrag van 1.318€ terug gestort.De volgende modellen van 90cm zijn wel sneller leverbaar:https://www.elektrolommelen.be/dampkap-nl/7838-novy-nl.htmlhttps://www.elektrolommelen.be/dampkap-nl/7835-vision-zwart-novy-nl.htmlhttps://www.elektrolommelen.be/dampkap-nl/7830-novy-nl.htmlhttps://www.elektrolommelen.be/dampkap-nl/7836-vision-zwart-novyIn het wit hebben we deze ook nog eventueel.Ik heb hier onmiddellijk het volgende op geantwoord:Van: Tom Peeters Verzonden: dinsdag 30 januari 2024 16:45Aan: info@elektrolommelen.beOnderwerp: RE: Lommelen - update voor bestelling met bestelnummer 293447Hallo,Ik zie helemaal niets van “setkorting” staan op mijn factuur. Ik verwacht het volledige bedrag terug te ontvangen!Volgens het consumentenrecht dienen goederen binnen een redelijke termijn geleverd te worden. Dit is hier duidelijk niet het geval.Ik eis dan ook een snelle terugbetaling van mijn volledige aankoopbedrag (€1406).Deze terugbetaling mag gebeuren naar hetzelfde rekeningnummer als waarmee initieel betaald is geweest.Vanaf nu ook graag reacties binnen de 48 uur, zoals aangegeven in jullie automatisch antwoord dat ik telkens krijg.Tom

T. P.

Naar: Elektro Lommelen

15/02/2024

Wederom 13 dagen moeten wachten op "een reactie" en de soap continues... weeral leugens en weeral geen direct antwoord om de vraag om terug te betalen!Van: info@elektrolommelen.be [info@elektrolommelen.be] Verzonden: maandag 12 februari 2024 11:17Aan: Tom PeetersOnderwerp: Re: Lommelen - update voor bestelling met bestelnummer xxxxxxBeste,Dit staat er reeds op vermeld. De bon die u bij bestelling heeft ontvangen vermeld dit ook. U heeft een bestelbon en setkorting bon ontvangen.Indien het dringend is kunnen we nog altijd uw dampkap uitzonderlijk bestellen via Novy België ipv via onze groothandel.Daar komt de dampkap op 1466€ (scheelt ook niet veel in prijs) maar is hij wel leverbaar tussen de 1-3 weken indien de levering prioritair voor u is.Gelijk geantwoord met onderstaande:Van: Tom Peeters Verzonden: maandag 12 februari 2024 18:10Aan: info@elektrolommelen.beOnderwerp: RE: Lommelen - update voor bestelling met bestelnummer xxxxxxIk wil niets meer van jullie kopen, nooit! Het enige wat ik wil is dat je de bestelling annuleert en mij mijn volledige aankoopbedrag NU terugbetaald.Geen verdere vragen, geen andere voorstellen. Gewoon mijn geld terug op mijn rekeningZoniet zal er klacht worden ingediend bij de politie en alle andere diensten waar het kan.

Elektro Lommelen

Naar: T. P.

15/02/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 744531567.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 744531567.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 744531567.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform