Terug

Geen reactie op mijn mails ivm een lekkende pomp van de bij u gekochte opblaasbare spa Lay-Z-Spa Mia

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Colruyt

26/05/2022

Beste, ik kocht bij Collishop op 22.06.2019 een Lay-Z-Spa Miami. Nu, 3 jaar later wil ik de spa opnieuw starten doch de pomp lekt en geeft het codealarm E02. Ik heb eerst contact genomen met Bestway, de verdeler, maar die heeft blijkbaar geen hersteldienst en stuurt mij door naar Out of Home die ook geen hersteldienst heeft en die meteen de aankoop van een nieuwe pomp suggereert. Onwaarschijnlijk. Dus zend ik aan Colruyt op 19 en 22.05.22 een mail naar Colruyt waarop een ontvangstbevestiging volgt maar geen enkele reactie. Ik wens die pomp te laten herstellen en u doet alsof uw neus bloedt. Ik pik dit niet. Gelieve mij mee te delen wie of waar ik de pomp kan laten herstellen. U bent de verkoper en dus verantwoordelijk. Daarom heb ik ook Test Aankoop ingeschakeld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform