Terug

Geen reactie op mijn klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: KREFEL

25/06/2020

Ik vind het spijtig dat jullie niet reageren op mijn e-mails.Ik ben zeer ontevreden over een verkoopster dat bij krefel gouden punt werkt. En ook niet tevreden over de klanten service. Breng mijn Dyson stofzuiger binnen voor herstelling en na een paar weken zou hij hersteld zijn maar niets is minder waar bij thuiskomst werkte deze nog steeds niet. Dit is niet jullie fout dit beweer ik ook niet. Dus ik breng hem terug naar de winkel zodat hij toch nog kan hersteld worden maar dan begint het. Eerst mochten we geen enkel hulpstuk meegeven om het risico van verlies te vermijden maar dan moesten we blijkbaar de hulpstukken ook meegeven omdat volgens de expert de verkoopster het probleem ook in de roterende borstel kan zitten terwijl de stofzuiger het probleem heeft met elk hulpstuk dus ook de gewone rechte pijp alsook de gewone borstel als mee de roterende borstel. Het maakt dus niet uit welk hulp stuk maar volgens de expert verkoopster gaat hij niet hersteld worden zonder de hulpstukken dus moet ik maar terug naar huis om alles te gaan halen. Ik merk op dat ik weer op en af moet rijden en wie dat gaat vergoeden. Dan krijg ik al lachende de opmerking dat zij toch moeilijk op en af kunnen komen. Toen deed ze uit de hoogte net of ik was niemand. Dus ik werd niet geholpen ik heb alles bij elkaar genomen en vertrokken. Ik ben tot nu toe al een heel goede klant geweest kijk dit maar na. Maar nu krijg ik mijn twijfels. Ik heb jullie al 2 maal gemaild maar tot op heden nog geen reactie gekregen op mijn klacht over het personeelslid en het feit dat mijn Dyson nog steeds niet hersteld is. Hoe gaan we dit oplossen. Wat gaan jullie doen aan het feit dat ik niet correct behandeld ben en dat ik al weken zonder mijn Dyson stofzuiger zit terwijl ik een verlengde garantie heb van jullie en dit nog tot 2023! Ik heb ondertussen ook klacht neergelegd bij Dyson over de niet herstelling. Dit is onze 2 de Dyson de eerste was een V6 en die had net het zelfde probleem na 2 jaar kon je nog net een minuut stofzuigen dan viel hij uit en begon de battery te pinken. Toen hebben we hem ook binnen gebracht in de verlengde garantie en toen kon hij niet meer hersteld worden en moesten we een andere kopen dit hebben we dan ook gedaan en een Dyson V7 gekocht met verlengde garantie en nu net het zelfde probleem alleen nu beweerde ze dat de battery goed was en dat hij alleen gereingd was. Als tip kregen we mee dat het max vermogen beter niet gebruikte om de battery te sparen. In het verleden nooit een probleem mee gehad maar na 2 jaar kunnen we hem beter niet meer gebruiken om de battery te sparen? Met deze uitleg ben ik niet tevreden en ook niet het feit dat we onze stofzuiger nu al weken niet meer kunnen gebruiken want wat ben je ermee als je maar op eco stand mag stofzuigen dat niet eens het vuil weg neemt en je kan hem maar paar minuten (5) gebruiken op eco stand en als je op max stand zet nog geen minuut. Terwijl dit in het verleden nooit een probleem is geweest.Dus graag een oplossing.En ook een reden waarom je tot op heden nog niet gereageerd hebt op mijn mails.Wat word de oplossing

Berichten (6)

KREFEL

Naar: C. T.

25/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

C. T.

Naar: KREFEL

03/07/2020

Geachte Krefel,Ik vind het spijtig dat ik tot op heden nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn klacht.Ik vind dat ik niet goed ben behandeld door een medewerkster van Krefel aan het gouden kruispunt. Zie mijn vorige klacht, indien ik geen reactie krijg en oplossing waar ik tevreden mee kan zijn ga ik verdere stappen ondernemen. Ik heb namelijk een verlengde garantie genomen op mijn toestel maar blijkbaar word hier geen rekening mee gehouden en kan ik mijn probleem zelf oplossen . Graag een oplossing en een tegemoetkoming. En vooral de verontschuldiging.Met vriendelijke groetenVermeylen P

KREFEL

Naar: C. T.

03/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: C. T.

22/07/2020

Beste mevrouw Terryn,Wij bevestigen goede ontvangst van uwmail.Teneinde u verder te kunnen helpen,vragen wij u het aankoopticketnummer (14 cijfers) en uw klantgegevens tebezorgen. Na ontvangst, zullen wij niet nalatenu op de hoogte te houden.Met vriendelijke groeten,Hilde Customer Happiness Teammember

C. T.

Naar: KREFEL

22/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: C. T.

22/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform