Terug

Geen reactie op klacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Elektro Loeters N.V.

20/03/2023

Beste,Op 29/11 hebben wij bij U een aankoop gedaan van een Smeg inbouwfriteuse.Ik heb onmiddellijk opgemerkt dat de gevraagde temperatuur niet overeenstemt met de bekomen temperatuur.De friteuse wordt ong.12gr.warmer dan de ingegeven temperatuur.Volgens uw verkoopbon moesten we rechtstreeks contact opnemen met Smeg, hetgeen we dan ook gedaan hebben.Er is 3X een technieker langsgeweest doch het probleem geraakte niet opgelost.Ik heb dan uiteindelijk uw firma gecontacteerd op 2 maart gezien wij bij U de aankoop hebben .Vermits U niet reageerde heb ik U op 8 maart terug gecontacteerd. U heeft dan een mailtje gestuurd om te zeggen dat U wachtte op een antwoord van Smeg.Intussen heb ik van U niets meer vernomen.Dit is dan de goede service waar U in de media zo over opschept?Ik vind het niet kunnen, dat na bijna 3 maanden na datum van de aankoop, ik met een toestel opgescheept zit dat niet op een normale manier functioneert.U zult begrijpen dat het geduld nu op is en ik een oplossing verwachtMet beleefde groeten ,

Berichten (6)

Elektro Loeters N.V.

Naar: L. L.

21/03/2023

bestereactie fabrikant*Het is perfect mogelijk dat er een verschil is bij het meten van hettemperatuur met een externe temperatuurmeter tegen over de thermostaat,daarom dat het vervangen van de thermostaat geen verschil geeft, dit kankomen door verschillende oorzaken * de meter gebruikt een anderetechnologie dan de thermostaat * de plaats van de probe verschilt eenverschil van 13 graden lijkt me hierdoor ook niet onoverkomelijk*Met vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op ma 20 mrt 2023 om 16:52 schreef

L. L.

Naar: Elektro Loeters N.V.

21/03/2023

Ik ben absoluut niet tevreden met dit antwoord.U eet misschien graag zwarte frieten die ik nu bekom bij een temp. Van 170 gr, wel ik niet.Ik heb jarenlang een inbouwfriteuse van Smeg gehad en dit NOOIT. Oorgehad.Ik en ook niemand van mijn vrienden en kennissen die een friteuse hebben met zo’n verschil.En dan nog even over uw service.Vindt U dat U een goede service verleent als U pas reageert op een klacht omdat dit in de media komt enNiet op mijn vorige mails.Ik kan Loeters echt aan niemand aanraden.Met beleefde groeten.

L. L.

Naar: Elektro Loeters N.V.

28/03/2023

Waar blijft uw reactie.Moeten wij nu echt verdere stappen ondernemen opdat U het probleem wilt oplossen.Neem uw verantwoordelijkheid . U verleent zogezegd de garantie. Geef dan een oplossing Met beleefde groeten

Elektro Loeters N.V.

Naar: L. L.

29/03/2023

Beste,De fabrikant meldt ons het volgende,*Het is perfect mogelijk dat er een verschil is bij het meten van hettemperatuur met een externe temperatuurmeter tegen over de thermostaat,daarom dat het vervangen van de thermostaat geen verschil geeft, dit kankomen door verschillende oorzaken * de meter gebruikt een anderetechnologie dan de thermostaat * de plaats van de probe verschilt eenverschil van 13 graden lijkt me hierdoor ook niet onoverkomelijk*Wij volgen de expertise van de fabrikant en concluderen dat het toestelgeen enkel defect vertoont.Bij deze wil ik u dan vragen om het dossier op basis van vooropgegeven argument af te sluiten.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Justin.*Elektro Loeters**059 33 16 25* ---------- Forwarded message ---------

Elektro Loeters N.V.

Naar: L. L.

29/03/2023

besteDe fabrikant meldt ons het volgende,*Het is perfect mogelijk dat er een verschil is bij het meten van hettemperatuur met een externe temperatuurmeter tegen over de thermostaat,daarom dat het vervangen van de thermostaat geen verschil geeft, dit kankomen door verschillende oorzaken * de meter gebruikt een anderetechnologie dan de thermostaat * de plaats van de probe verschilt eenverschil van 13 graden lijkt me hierdoor ook niet onoverkomelijk*Wij volgen de expertise van de fabrikant en concluderen dat het toestelgeen enkel defect vertoont.Bij deze wil ik u dan vragen om het dossier op basis van vooropgegeven argument af te sluiten.Alvast bedankt.Met vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op di 28 mrt 2023 om 22:53 schreef

L. L.

Naar: Elektro Loeters N.V.

31/03/2023

Beste ,Hoe kan ik deze klacht nu afsluiten als de friteuse niet op de gebruikelijke manier kan gebruikt worden.Als Smeg vindt dat het verschil van 13gr. normaal is , dwz dat als iets gebakken moeten worden op 170gr en het wordt 13gr.warmer , alles zwart ziet. Is dit normaal?Ik ben die meter pas gaan gebruiken omdat ik dit vaststelde.En waarom was mijn vorige friteuse van Smeg dan wel juist?In feite stellen jullie voor om geen rekening te houden met de instelling van de thermostaat maarZo wat te wikken en te wegen om de juiste temperatuur te bekomen.Dat Smeg dan tenminste de moeite doet om misschien een andere defect vast te stellen buiten de thermostaat.Met beleefde groeten ,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform