Terug

GEEN REACTIE OP HET DOORGEVEN VAN NIET WERKEND PRODUCT

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: ITEK

17/03/2023

Beste,op 20/03 ONTVING IK EEN BESTELDE FIETS VAN DE FIRMA ITEK MEER BEPAALD HET DISTRIBUTIECENTRUM IN BOCHOLT.IK LAAD DE BATTERIJ OP MAAR KRIJG NADIEN GEEN BATTERIJSTATUS AANGEGEVEN,HET DISPLAY DOET NIETS EN HET ACHTERLICHT BRAND MAAR 5 SECONDEN,OOK GEEN HANDLEIDING BIJGELEVERD DUS STUUR IK OP 21/03 EN 23/03 VIA DE BESTELGEGEVENS VAN DE FACTUUR TWEE BERICHTEN MAAR GEEN ANTWOORD.TEVENS 3 MAILS OP 27/02,1/3 EN 13/3 NAAR DE klantendienst@itek.be ZELFS MET DE DREIGING DAT IK HET NEDERLANDSE KLACHT.NL EN TA IN BELGIE GA KONTACTEREN LEVERD NIETS OP.HEB ONDERTUSSEN AL VIA KLACHT.NL ACTIE ONDERNOMEN OMDAT ITEK VERMOED IK EEN NEDERLANDS BEDRIJF IS MET WINKELS IN BELGIE MAAR ZE WEIGEREN DE KLACHT TE AANVAARDEN.DE FIETS HEB IK WEL BESTELD OP NAAM VAN MIJN VROUW BOSSAERTS GERDA.TEVENS WAS HET DE BEDOELING OM VANAF 27/02 DE FIETS TE GEBRUIKEN VOOR WERKVERKEER MAAR MOET ZIJ STEEDS DE VEEL DUURDERE AUTO GEBRUIKEN WAARDOOR IK FINANCIEEL VERLIES MOET LIJDEN,UW REACTIE AFWACHTEND,GROETEN.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform