Klacht
D. V.
Naar: Cool blue
Beste, ik heb na meermaals vergeefse pogingen om via jullie Facebookpagina een deftige reactie te mogen ontvangen uiteindelijk een aangetekende ingebrekestelling verstuurd op 1 juli laatstleden. Zelfs daar krijg ik geen reactie op!! Het betreft een diepvriezer HAIER die compleet de mist ingaat met de temperatuurmeting. Een technieker van CE Repair is op 29 juni komen kijken maar is uiteindelijk zonder toegevoegde waarde terug vertrokken... Lees de aangetekende klacht voor alle details! Foto's zijn eveneens beschikbaar. Ik verwijs hierbij ook graag naar de klachtenpagina van Test Aankoop, meer bepaald naar de klacht van V.R. van 30 april 2018, eveneens met een diepvriezer van HAIER en uiteindelijk toestel vervangen via Coolblue na tussenkomst Test Aankoop (volgens reactie van dhr Paul De Mets). Ik verwacht zoals ik reeds meermaals aangaf mijn aankoopwaarde terug, liefst met een commerciële tegemoetkoming (voor al het ontdooide eten dat ik moest weggooien uit een diepvriezer van 262 liter!) om daar geld bovenop te leggen en bij Coolblue een diepvriezer aan te kopen van een merk dat wél betrouwbaar is.. Ik kijk uit naar uw reactie...
Berichten (14)
Cool blue
Naar: D. V.
DATA NOT AVAILABLE
D. V.
Naar: Cool blue
DATA NOT AVAILABLE
Cool blue
Naar: D. V.
Beste meneer Verlinden,Ik begrijp volledig dat dit een frustrerende situatie voor je is. Ik heb de situatie nogmaals bekeken.Daar het gaat om een eerste herstelling, is het niet mogelijk om het toestel meteen te crediteren voor je. Zoals mijn collega reeds aangaf, zou de eerste herstelling volgens onze gegevens wel goed zijn verlopen. Daarom verkiezen wij om nogmaals een reparatie aan te melden. Kan je me laten weten of ik dit in orde mag brengen voor je?Ik kijk uit naar je reactie.Met vriendelijke groet,Marjan van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 26, 2020, 1:44 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
D. V.
Naar: Cool blue
Beste mevrouw,als u de laatste bladzijde van de ingebrekestelling aandachtig gelezen hebt en mijn antwoord hierboven, is het toch wel duidelijk dat aan dit toestel helemaal NIETS vervangen is door de technieker en dat de firma Haier of CE Repair dus LIEGT wat het resultaat van de herstelling betreft, omdat er dus uiteindelijk helemaal niets vervangen werd! In zo'n firma heb ik absoluut geen vertrouwen. Vermits ik het toestel aankocht bij Coolblue reken ik op jullie dienst naverkoop om mijn aankoopwaarde om te zetten naar de aankoop van een andere, duurdere diepvriezer want ik heb écht geen zin om nogmaals een volle diepvriezer eten te moeten weggooien en, erger nog, het risico te lopen half ontdooid en terug ingevroren voedsel te eten en zo ernstig ziek te worden! Ik heb tenslotte nog steeds garantie op de aankoop!
Cool blue
Naar: D. V.
Beste,Bedankt voor je bericht. Naar aanleiding van de herstelling ter plaatse, zullen we je toestel omruilen naar een nieuw exemplaar. Kan je ons laten weten welk product je in de plaats zou willen? Indien er een prijsverschil is, hoef je enkel het verschil bij te betalen of blijft er een restant over als tegoed (afhankelijk of het nieuwe duurder of goedkoper is).Graag ontvangen wij ook drie data waarop de omruiling past. Alvast bedankt voor je reactie.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 28, 2020, 11:59 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
D. V.
Naar: Cool blue
Beste, eindelijk een degelijke oplossing. Bedankt hiervoor.We willen graag dat het toestel wordt omgeruild voor een LIEBHERR GNP 3013-22, welke momenteel op jullie website als Summer Deal staat aangeboden aan 799 euro. Volgens uw antwoord moeten we dan exact 300 euro bijbetalen, tenzij jullie dit (of een deel ervan) zien als een tegemoetkoming voor het vele eten dat we moesten weggooien.Kan u me zeggen hoe we dit verder afhandelen? Hoeveel moeten we betalen, op welke rekening en met welke referentie om duidelijk te maken dat dit een omruiling betreft?Wat betreft de omruiling kan dit voor ons volgende week woensdag 5 augustus, donderdag 6 augustus of vrijdag 7 augustus. En mag ik er van uitgaan dat het toestel op dezelfde plaats wordt gezet waar het te ruilen toestel nu staat?mvg,Dirk VERLINDEN
Cool blue
Naar: D. V.
Beste meneer Verlinden,Dankjewel om je keuze door te geven.Op 6 augustus 2020 zullen we doorheen de dag het oude toestel ophalen en het nieuwe ruilen. Helaas kan ik door de verstrengde maatregelen omwille van Covid niet garanderen dat het toestel op de plaats waar het nu staat kan worden opgehaald en het nieuwe daar gezet kan worden. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken om het klaar te zetten aan de deur op de dag dat onze bezorgers langskomen. Zij zullen gezien de huidige maatregelen het toestel tot aan de drempel leveren.Na de omruiling kun je ons opnieuw contacteren om een commerciele geste te bekijken.Alvast bedankt voor je medewerking en onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 30, 2020, 9:09 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
D. V.
Naar: Cool blue
De "C" van Coolblue is toch niet echt de "C" van communicatie vrees ik... na bovenstaand bericht kreeg ik eveneens op 31 juli een mail (zie bijlage) dat op zaterdag 1 augustus,dus de volgende dag, het toestel zou worden opgehaald en ik in de voormiddag een sms met het tijdvak zou ontvangen. Ik heb het toestel dan meteen in de gang aan de voordeur gezet omdat door de corona-maatregelen het toestel daar wordt opgehaald (wat ik perfect begrijp) Helaas is het vandaag 4 augustus en staat het toestel nog steeds in de gang te wachten...
Cool blue
Naar: D. V.
Beste meneer Verlinden,Het spijt me enorm dat je die mail hebt gekregen dat je al op 1 augustus een omruiling aan de deur zou krijgen. Door een bug in het systeem werd automatisch de volgende dag op de bevestigingen gezet. Ik wil me oprecht excuseren voor de overlast die dit heeft veroorzaakt met betrekking tot je doorgang.De afspraak voor 6/08 staat nog steeds en je mag er dan ook op rekenen dat we dan langskomen om je nieuwe diepvries te leveren en je oude mee terug te nemen.Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Pieter van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On August 4, 2020, 8:28 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
D. V.
Naar: Cool blue
Terugkomend op jullie reactie van 31 juli... jullie stelden 'Na de omruiling kun je ons opnieuw contacteren om een commerciele geste te bekijken.Alvast bedankt voor je medewerking en onze excuses voor het ongemak"Wel, de diepvriezer is omgeruild, ik heb hem geïnstalleerd en in werking gesteld en hij werkt prima. Graag had ik van jullie vernomen welk commerciële geste ik mag verwachten en hoe me dat concreet wordt aangeboden.mvg,Dirk VERLINDEN
Cool blue
Naar: D. V.
Beste meneer Verlinden,Natuurlijk heb je recht op een tegemoetkoming voor het ongemak. Goed dat je hiervoor contact opneemt. Ik stel je een voucher van Eur 50,- voor. Die kan ik aan je account toevoegen, zodat dit bedrag er bij je volgende bestelling af gaat.Laat je me weten of ik deze voucher naar je toe mag sturen? Ik kijk al uit naar je antwoord.Met vriendelijke groet,Pieter van CoolblueMedewerker BackofficeAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On August 11, 2020, 9:46 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
D. V.
Naar: Cool blue
Ok, je mag de voucher van 50€ toevoegen. Vertel je me wel even waar ik die precies terugvindt in mijn accountgegevens en laat je ook even weten wanneer de voucher beschikbaar is?mvg,Dirk VERLINDEN
D. V.
Naar: Cool blue
Graag antwoord aub!!
Cool blue
Naar: D. V.
Beste meneer Verlinden,Bedankt voor je bevestiging. De voucher werd toegevoegd aan je klantenbestand. Je krijgt hierover zo meteen nog een extra mail met meer duiding.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On August 18, 2020, 9:17 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten