Terug

Geen reactie na vraag over lek

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: P&V Assurances

27/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 6 februari 2023, heb ik jullie geinformeerd over een lek in mijn dak. Ik stel echter vast dat jullie tot op heden nog niets ondernomen hebben. Ik heb jullie verschillende mails gestuurd met de vraag om als verzekering tussen te komen. Helaas zonder resultaat. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 7 oktober ernstig op mijn vraag in te gaan. Met vriendelijke groeten, Bijlage: communicatie met kantoor in Mechelen

Berichten (1)

P&V Assurances

Naar: D. V.

30/09/2024

Geachte, Ter bescherming van de privacy van onze klanten en onze eigen medewerkers, zullen wij geen klachten via een externe website behandelen. We geven geen toelating om de gegevens van onze medewerkers op een externe website te publiceren. U kan uw klacht rechtstreeks aan ons richten. Onze contactgegevens: Email: klacht@pv.be Post: Dienst Klachtenmanagement, HP 0260, Koningsstraat 151 - 1210 Brussel Telefoon: 02/250.90.60.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform