Terug

geen reactie bij opzeg abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

I. S.

Naar: Culligan

30/03/2025

Op 22 januari heb ik Culligan telefonisch gecontacteerd met de vraag om mijn lopend abonnement op te zeggen, omwille van diverse redenen. Ik kreeg het antwoord dat ik dit per mail of per aangetekend schrijven moest bevestigen. Nog dezelfde dag heb ik ze een mail gestuurd. Sindsdien heb ik ze meerdere malen gecontacteerd, per mail of per telefoon en op 5 maart 2025 ook per aangetekend schrijven. Tot op vandaag heeft Culligan mijn vraag om mijn abonnement te beëindigen nog niet bevestigd en blijven ze leveringen van water inplannen. Wat kan een klant nog doen om gehoor te krijgen bij dit bedrijf!?

Bemiddeling door Testaankoop 14 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform