Beste,
Ik heb in Juli 2024 contact opgenomen met hun chatbot "Ruby" om mijn abonnement op te zeggen wegens zwangerschap. Dit is hun enige manier om contact te leggen met de klantenservice (verder is er geen telefonisch/mailverkeer mogelijk, je passeert eerst via deze chatbot).
Op 22/08/2024 kreeg ik een mail waaruit bleek dat het enkel mogelijk is om mijn abonnement te bevriezen mits doktersattest. Dit attest heb ik bezorgd op 16/09/2024 (gezien het niet mogelijk is om eerder bij een dokter langs te gaan voor énkel een attest) met als ingangsdatum 01/07/2024 en de vraag om mijn abonnement met terugwerkende kracht te laten bevriezen vanaf begin Juli (toen ik initieel contact had opgenomen via hun chatbot) en dus ook reeds betaalde/openstaande facturen vanaf 01/07/2024 terug te krijgen/te laten vallen. Ik ben gedurende heel deze periode uiteraard niet gaan fitnessen.
Nu krijg ik géén enkele reactie meer vanuit hun klantendienst op mijn mails en ondertussen zijn er al aanmaningskosten van €7,50 aangerekend.
Ik zou willen dat dit nu eindelijk in orde gebracht kan worden gezien mijn oorspronkelijke vraag tot stopzetting ondertussen al lopende is sinds Juli 2024.
Bedankt