Terug

geen reactie...

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: VAVATO - Belgium

15/06/2022

Ik kocht op een veiling bij Vavato, twee kroonluchters, t.w. van 7495,00 euro...en heb deze betaald...goederen zouden afgehaald kunnen worden op 28 mei, dit was een zaterdag en geen koeriersdienst kunnen vinden....echter op de website staat vermeld dat de vrijdag erop de goederen in Sint Niklaas afgehaald zouden kunnen worden....Een koerier geregeld, bleek dat de goederen niet in Sint Niklaas stonden en ik zou een mail ontvangen.Op zaterdag 11 juni was er op de site in dezelfde winkel weer een ophaal dag, in Antwerpen...weer koerier geregeld,was niemand aanwezig!Twee maal een mail geschreven en om opheldering gevraagd, tot op heden geen enkele reactie.Telefonisch sta je een half uur in de wacht, via allerlei keuzes en werd er moedeloos van, en richt me nu tot Uwer klachten platform.Hoop dat er beweging komt in deze zaak nu!R.Verwoerd

Berichten (1)

VAVATO - Belgium

Naar: R. V.

16/06/2022

Beste, Ik kan deze in heel slecht formaat lezen en kan dus niet zien over welke koper dit precies gaat? Kunnen jullie deze informatie bezorgen? Met vriendelijke groeten, On Wed, Jun 15, 2022 at 06:43 AM, "klachtenbox@test-aankoop.be"


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform