Mevrouw, mijnheerDaar mijn broer in Mexico woont heb ik ook volmacht op zijn rekening. Door een verkeerde handeling met zijn bankkaart heeft hij een nieuwe moeten aanvragen en heeft hij gevraagd deze op te sturen naar mijn adres (in Belgie). Nu volgt een onwaarschijnlijk verhaal : Kaart 1 werd opgestuurd naar Mexico (kaart moet echter geactiveerd worden aan een bankautomaat in Belgie ???). Nog steeds niet aangekomen.Kaart 2 opgestuurd naar mijn adres, kaart aangekomen, pincode niet ontvangen. Melding aan klantendienst, voorstel nieuwe kaart.Kaart 3 opgestuurd naar mijn adres, idem.Kaart 4 opgestuurd, kaart aangekomen, geen pincode. Klantendienst stelt nu voor om code via sms te bezorgen. Na aantal telefoontjes schijnt dit niet te kunnen. Dus opnieuw andere kaart aangevraagd.Kaart 5 opgestuurd, kaart aangekomen en (verrassing ) geen pincode. Klantendienst gecontacteerd en voorstel ...???? Nu werd kaart 6 opgestuurd. Argenta zegt dat zij daar niks kunnen aan verhelpen en schuiven de schuld in de schoenen van de post. Ondertussen zit mijn broer reeds meer dan 2 maand zonder toegang op zijn rekening en dus zonder geld. We hebben nagevraagd of die pincode niet aangetekend kan verstuurd worden met negatief antwoord. En naar een bankkantoor mag deze ook niet gestuurd worden. We staan met onze rug tegen de muur. Wat kunnen wij nu nog proberen? We rekenen echt op uw hulp om dit probleem te helpen oplossen. Vriendelijke groetenJoos Casteele