Terug

geen pakket ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: GLS Belgium NV/SA

09/01/2018

ik heb op 1 januari een bestelling geplaatst bij 'belprotect' in boom , op 3/1 is mijn pakket verzonden en volgens de track and trace zou deze geleverd worden op 4/1 , en inderdaad op 4/1 veranderde de status naar 'onderweg en vervolgens naar 'geleverd bij bestemmeling' terwijl ik geen koerier heb gezien , of geen briefje in de bus gevonden ,.ondertussen 5 dagen later nog altijd niks , na enkele emails naar gls weet ik nog altijd niets , want gls beantwoord blijkbaar geen klachten (ik krijg geen antwoord op mijn mails) de handtekening die werd gezet was niet de mijne .

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. T.

10/01/2018

Beste,Wij vragen een verklaring op aan dechauffeur.Wij houden u op de hoogte. Met vriendelijke groeten, Salutations distinguees, With kind regards, Customer Support GLS Belgium NV/SA Head Office Brabantstraat 24 2870 Puurs Belgium T: 32 (0)xxxxxxx F: 32 (0)xxxxxxxE: xxxxxx.xxxxxx@gls-belgium.com www.gls-group.eu

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. T.

12/01/2018

Beste.We hebben een nieuwe handtekening gekregenvan de klant.Klopt het dat de klant het pakket godheeft ontvangen? We hebben geen contactgegevens van deklant doorgekregen.Prettige dag verder.Met vriendelijke groeten, Salutations distinguees, With kind regards, Customer Support GLS Belgium NV/SA Head Office Brabantstraat 24 2870 Puurs Belgium T: 32 (0)xxxxxxxx F: 32 (0)xxxxxxxxE: xxxxxxx.xxxxxxxx@gls-belgium.com www.gls-group.eu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform