Terug

Geen pakket geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

17/10/2024

Geachte mevrouw/heer Op 12/09 hebben jullie zogezegd een pakketje geleverd in mijn brievenbus. Tot op heden heb ik nog geen pakketje nog terugbetaling ontvangen. Ik wens via deze weg wel verder geholpen te worden. Bestelnummer: 2 0 1 0 4 9 5 2 5 6 0 Met vriendelijke groeten Andy Van Cauter

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. V.

17/10/2024

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Na onderzoek werden uw pakje helaas niet teruggevonden. De chauffeur heeft uw pakje proberen te recupereren maar helaas zonder succes. Ik zie in het systeem dat uw afzender al een aanvraag bij ons heeft gedaan en we hebben bevestigd dat U het collo niet ontvangen hebt. Ze zijn er dus op gewezen dat er een dossier bij ons kan worden ingediend. Nogmaals onze excuses Mvg Christine

A. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

17/10/2024

Ik ben al zes weken in contact met GLS, met Ali Express, waar de gsm besteld is en met Cubot, de producent van de GSM. Naar deze drie partijen zijn elk al +- 30 berichten gestuurd. Nog steeds word ik niet geholpen en van het kastje naar de muur gestuurd. Dit gaat om het aanzienlijke bedrag van €270. Wanneer stopt dit?

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. V.

24/10/2024

Beste Op uw vraag heeft GLS een onderzoek gevoerd naar uw pakket. Jammer genoeg moeten wij vaststellen dat wij uw pakket niet hebben teruggevonden. Wij adviseren u dan ook om dit melden aan uw leverancier, zijnde de afzender van dit pakket. U heeft namelijk iets aangekocht bij de afzender die op zijn beurt GLS heeft gecontacteerd voor het transport van dit pakket naar U als bestemmeling te regelen. Aangezien er geen rechtstreekse contractuele relatie bestaat tussen U en GLS, verzoeken wij U vriendelijk om de afzender te contacteren die vervolgens een verzoek tot schadevergoeding zal indienen bij GLS. U dient zich te richten tot uw leverancier/de afzender voor het bekomen van een vervangzending of een vergoeding. Om in dit richting te helpen vindt U in bijlage het officiële document van GLS om een klacht te kunnen indien bij onze diensten Wij wensen ons uiteraard te excuseren voor het ongemak! Mvg Christine

A. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

30/10/2024

Hallo Ali Express blijft herhalen om jullie te contacteren. Jullie leggen de bal steeds in elkaars kamp tot wanneer ik jullie spelletje moe ben. Wanneer word ik voor echt geholpen?

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. V.

31/10/2024

Beste Informatie dat een klacht ingediend mag is wel naar GLS Germany (beheerder van EDA Warehousing DE.GmbH/Ali Espress) Zie hieronder interne scherm tussen GLS BE et GLS DE Dossier moet dus via afzender ingediend worden. Er is geen sprake van het weigeren van verantwoordelijkheid, maar er bestaan wel procedures en verplichtingen en als vervoerder zijn we verplicht deze te volgen en te respecteren. Wij wensen ons uiteraard te excuseren voor het ongemak! Mvg Christine

Bemiddeling door Testaankoop 15 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform