Terug

Geen overzicht van verbruik

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Eneco

16/02/2022

Ik ben momenteel al 5 maanden klant bij Enenco en heb een digitale meter. Tot op heden kan ik niet weten wat ik al verbruikt heb en hoeveel me dit gaat kosten. Met de huidige prijzen alsook de mogelijke betalingsissues lijkt het me noodzakelijk om een inschatting van je verbruik te kunnen maken. Verder kan dit ook een trigger zijn om te kijken naar zonnepanelen. Op hun site (My Eneco) bestaat er een programma: Energy Monitor, maar hierbij kunnen ze geen data geven en zeggen ze enkel dat dit ooit eens zal opgelost worden. Dat lijkt me onaanvaardbaar. Een klant moet ten alle tijden kunnen weten wat zijn verbruik is en hoe dit evolueert. Ook historische data van vorige leverancier of provider moet zeker beschikbaar zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform