Terug

Geen overzicht van abonnementen, noch van individuele en gecombineerde kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: Testaankoop

23/11/2024

Korte beschrijving van uw probleem Zeer gebrekkige of beter geen informatie ymte vinden over details van verschillende abonnementen, zelfs niet voor een volledig lid. Onaanvaardbaar, zeker voor gebruikersorganisatie !

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: D. P.

05/12/2024

Bedankt dat u ons hierop wijst. We begrijpen dat het belangrijk is om duidelijke informatie over al onze abonnementen op de website te vinden. Op dit moment wordt op onze website inderdaad voornamelijk informatie weergegeven over het Supporter- en Superior-aanbod. We zullen dit intern doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Heeft u specifieke vragen over een ander abonnement? Laat het ons gerust weten, en we bezorgen u graag meer details. Nogmaals bedankt voor uw feedback, dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren! Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform