Terug

Geen overzicht openstaand bedrag waterlevering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

C. V.

Naar: PIDPA

18/05/2025

Mevrouw, Mijnheer, Zopas stuurde ik u een eerste klachtenbericht door via deze website van Test-Aankoop met de belofte dat ik het openstaande bedrag voor waterlevering zou betalen. Dat blijkt echter niet mogelijk aangezien ik geen duidelijk overzicht zie binnen uw recente facturen noch via uw website. Ik verwees in mijn vorige bericht ook naar uw openstaande schuld m.b.t. de schade aangericht door uw technici en de weigering van de verzekeringen om dit voldoende te vergoeden. Maar wat mij nog het meest tegen de borst stootte is het verbruik dat u aanrekend van 56 kubieke meter water. En dat voor een tweetal toiletbezoeken en enkele keren wassen van mijn handen en een enkele korte wasmachinecycli... 56 DUIZEND liter! Op een jaar tijd terwijl ik al 3 jaar niet meer op deze locatie verblijf! Gelieve dit recht te zetten, een correcte hoeveelheid aan te rekenen en te stoppen met aanmaningen en dreigementen voor niet betaling van een duizend maal kleinere hoeveelheid. Of wil u dit werkelijk voor justitie uitvechten? Ik ben bereid, maar dan zal het u meer kosten dan de openstaande bedragen voor de geleden schade gezien u dan de belaging en discriminatie van een persoon met beperking en gezondheidsproblemen zal worden aangerekend. Met groet, Carl Van Overberghe

Berichten (1)

PIDPA

Naar: C. V.

20/05/2025

Beste heer Van Overberghe Uw klacht i.v.m. het schadegeval is doorgegeven aan onze behandelaar van schadedossiers. In verband met uw klacht over uw verbruiksfactuur: Een correcte aanrekening begint bij het doorgeven van de werkelijke meterstand. Ik stel vast dat het meerdere jaren geleden is dat wij van u een meterstand mochten ontvangen. In december 2023 en december 2024 werd uw verbruik geschat. Als u mij een foto van de huidige meterstand bezorgt, dan kijk ik de facturatie graag voor u na en bezorg ik u een correctiefactuur. Met vriendelijke groeten Dienst klachtenbehandeling Pidpa, uw partner in water www.pidpa.be T 0800 90 300 Op onze diensten zijn het Algemeen en het Bijzonder Waterverkoopreglement van toepassing. Beide reglementen moet u steeds samen lezen. U vindt deze reglementen opwww.pidpa.beof u kan ze opvragen via 0800 90 300 tijdens de kantooruren (tussen 8 uur en 17 uur). De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa:www.pidpa.berivacy. Geïnteresseerd in facturen per mail of uw brief voor de meteropname per mail? Ga naarmijn.pidpa.beom een account aan te maken. Daarna kan u zich aanmelden en online uw zaken regelen. Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 19 mei, 2025 00:00:40 Aan:info@pidpa.be Onderwerp: Geen overzicht openstaand bedrag waterlevering ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform