Mevrouw,
Mijnheer,
Zopas stuurde ik u een eerste klachtenbericht door via deze website van Test-Aankoop met de belofte dat ik het openstaande bedrag voor waterlevering zou betalen. Dat blijkt echter niet mogelijk aangezien ik geen duidelijk overzicht zie binnen uw recente facturen noch via uw website. Ik verwees in mijn vorige bericht ook naar uw openstaande schuld m.b.t. de schade aangericht door uw technici en de weigering van de verzekeringen om dit voldoende te vergoeden.
Maar wat mij nog het meest tegen de borst stootte is het verbruik dat u aanrekend van 56 kubieke meter water. En dat voor een tweetal toiletbezoeken en enkele keren wassen van mijn handen en een enkele korte wasmachinecycli... 56 DUIZEND liter! Op een jaar tijd terwijl ik al 3 jaar niet meer op deze locatie verblijf!
Gelieve dit recht te zetten, een correcte hoeveelheid aan te rekenen en te stoppen met aanmaningen en dreigementen voor niet betaling van een duizend maal kleinere hoeveelheid. Of wil u dit werkelijk voor justitie uitvechten? Ik ben bereid, maar dan zal het u meer kosten dan de openstaande bedragen voor de geleden schade gezien u dan de belaging en discriminatie van een persoon met beperking en gezondheidsproblemen zal worden aangerekend.
Met groet,
Carl Van Overberghe