Terug

Geen overeenstemming bon - dienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Bongo

06/11/2023

Beste,Mijn schoonouders hadden een Bongo-bon voor Romantisch etentje met als belofte:1 diner met 3 gangen of 1 menu met 2 gangen inclusief wijn. Ze zijn gaan eten bij restaurant D'Orangerie in Nieuwerkerken.Bij het afrekenen zei de verantwoordelijke dat hij de waarde van de bon gewoon van de eindrekening ging aftrekken. Mijn schoonouders moesten het verschil dan nog opleggen. De Bongo-bon kost in de winkel €69.90.Dit bedrag is dus van de rekening afgetrokken.Dit komt dus niet overeen met de belofte van de bon.We begrijpen dat extra dingen aangerekend worden, maar de belofte van de bon moet ook ingewilligd worden.Wat kan hier aan gedaan worden?

Berichten (2)

L. D.

Naar: Bongo

23/11/2023

Beste,We hebben nog geen antwoord gekregen. Kan dit behandeld worden? Mvg, Lies De Brauwer

L. D.

Naar: Bongo

26/12/2023

Kan de klacht behandeld worden? We wachten nog steeds op verdere behandeling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform