GEEN overeenkomst!op 25 april rond de middag wordt ik verrast door een (eerlijke???) proximus verkoper die mij vertelt dat proximus hetzelfde abonnement en aan dezelfde prijs, maar dus via fiber aanbiedt na het aflopen van miin scarletabo, in afwachting dat scarlet in mijn regio fiberdiensten kan aanbieden. Ik vraag nog eens : zelfde diensten aan 42€ dus, wat hij nog eens bevestigt, en waarbij hij zegt dat in de kleine letters dan staat dat dat maar loopt tot scarlet zelf een fiberdienst kan aanbieden. Enkel onder die voorwaarden en aan de prijs van 42€, en dat onderstreepte ik nog eens expliciet aan hem, wil ik zijn proximusvoorstel aanvaarden en anders niet.Groot is mijn verbazing als ik later in mijn inbox een voorstel vind dat hier helemaal niet aan voldoet, met een prijs die meer dan het dubbele is en nog eens een totaal onbegrijpelijke lijst met toegevoegd. En dat ik daar blijkbaar een minuut later al mee ingestemd heb. De dag erop was er een mail dat ik tot 25 mei een afspraak kon maken met een technicus, voor een abo dat ik dus NIET GENOMEN heb. Als klap op de vuurpijl zie ik dat ik gisteren een mail heb gekregen die aankondigt dat de technicus op woensdag 8 mei langskomt, voor de aansluiting die ik niet gevraagd heb voor een fiberabo waar ik geen akkoord voor gegeven heb.Ter verduidelijking: mijn scarletabo loopt tot de laatste dag, dus tot eind mei, ik wil geen problemen door toedoen van uw technicus of iemand anders.Ik sta alleen open voor een aanbod zoals uw proximusverdeler mij wijsgemaakt heeft, dus zelfde triopack aan €42, en anders niets, en tenzij u mij hier expliciet vooraf per mail een bevestiging van stuurt, zal ik uw technicus onverrichter zake terugsturen, want dan heeft hij hier niets te zoeken, en ik heb hem dan ook, geen toestemming gegeven om te prutsen aan mijn aansluiting, noch om gaten in mijn muur te boren. Alle schade die ik ondervind, door technisch ingrijpen of verkeerde informatie naar scarlet valt onder jullie verantwoordelijkheid.