geachte, op 06/05/2021 heb ik bij MediaMarkt een GSM Samsung S21 aangekocht met een verzekering voor schade waarvoor ik sindsdien 15,99 euro per maand betaal aan Karapass Courtage (=schadebeheerder) verzekeraar =Cardiff Ass. risques divers NV, Mediamarkt Saturn Belgium = verzekeringsnemer. Op 23 augustus 2022 valt mijn GSM. Door beschermhoesje ziet hij er niet beschadigd uit maar hij start niet meer. Media Markt Schoten wil /kan niets doen. Ik dien dan een volledig digitaal dossier in bij Mediamarkt Omniumtelecom en krijg antwoord dat ze mijn aangifte goed hebben ontvangen. Nadien niets meer. Geen antwoord op mijn mails aan omniumtelecom, ook geen reactie van claim@cardif-rd.be (=verzekeraar) Een zorgvuldige VA /makelaar zorgt dat bij een schadegeval de verzekerde snel geholpen wordt. Ik betaalde al 15 maanden 15,99 euro= 239,85 euro. Is dit oplichting ? alleszins een grove tekortkoming bij de uitvoering van het verzekeringscontract. n° sinister: 10000208245 contractnr: 011681059896 Graag uw mening of hulp . Mijn GSM ligt nog steeds hier, er is nog niets gebeurd voor nazicht/herstelling. Bij Media markt Schoten zeggen ze dat ze niets mogen doen. Bij Omnium telecom zeggen ze telefonisch dat ik moet afwachten ...inmiddels 14 dagen...