BesteIk diende op 5 oktober 2023 klacht in tegen Cambio via Testaankoop.Er werd tussen mij en Cambio niet meteen een oplossing voor het geschil gevonden, waarna ik gebruik maakte van de diensten van Testaankoop om een advocaat in te schakelen. Dit gebeurde op 28 november 2023.De initiële reactie van de advocaten van Testaankoop was snel. Er werd gevraagd om extra informatie te bezorgen, wat ik ook deed.Echter, sindsdien heb ik geen reactie meer mogen ontvangen. Mede doordat ik er van uit ging dat de advocaten van Testaankoop in gesprek waren met Cambio, wachtte ik af tot een eventuele betaling van de gevraagde bedragen aan Cambio. Zolang ik geen nieuwe update van Testaankoop ontving, gingen in mijn ogen de gesprekken uiteraard verder.Op 22 december 2023 brengt Cambio mij op de hoogte dat mijn beide abonnementen, zowel zakelijk als persoonlijk, geblokkeerd zijn. Ik heb vanaf 22 december 2023 geen toegang meer tot een wagen.Ik breng Testaankoop op 22 december dan ook op de hoogte van deze nieuwe informatie. Geen respons van Testaankoop.In de tussentijd stort Cambio nog eens mijn waarborg naar het verkeerde rekeningnummer, ongeacht het feit dat ik hen op de hoogte bracht van een wijziging van het rekeningnummer. Uiteindelijk moet Cambio mij dus nog netto geld terug, waar ze volgens hen niets aan kunnen doen. Ik verloor mijn bedrijf en bijgevolg mijn inkomen in dezelfde periode eind december. Het kerstfeest bij mijn familie heb ik moeten annuleren wegens gebrek aan vervoer. Mijn bedrijfspand heb ik moeten leeghalen met elektrische huurbakfietsen.Al mijn energie ging dan naar het zoeken van een job en deze vond ik ook. De energie om een nieuwe klacht neer te schrijven vond ik tot op heden nog niet.Op 13 februari van dit jaar besloot ik om Testaankoop opnieuw te contacteren via de klacht met de vraag of er reeds een update over het geschil was. Het is nu 11 april en ik heb geen reactie mogen ontvangen. Op mijn Linkedin kon ik echter wel zien dat mijn profiel bekeken werd door een jurist van Testaankoop. Frappant. Ook frappant dat dit de praktijken zijn van een zogenoemde consumentenorganisatie.Ook als de klacht niet te verdedigen viel, bijvoorbeeld door waterdichte terms & conditions van Cambio, was het snel afgesloten mits een update vanuit Testaankoop. De situatie blijft voor mij nu dat ik geen toegang meer heb tot een voertuig. Door Cambio, maar zeker ook door Testaankoop.Tot slot belooft Testaankoop een welkomstcadeau, waar ik na 6 maanden lidmaatschap nog steeds niets over gehoord heb. Daarnaast is het onmogelijk om op de website in te loggen met je wachtwoord. Telkens ik wil inloggen, moet ik een nieuw wachtwoord instellen, wat de barrière om mij bezig te houden met eventuele klachten natuurlijk veel te hoog maakt.Ik ben zeer diep teleurgesteld in de praktijken die Testaankoop hier aan de dag legt, zogezegd ter verdediging van de consumentenbelangen. Een scam van €11.34/maand.