Korte beschrijving Beste,
Op 08-06-2024 kocht ik bij Carrefour volgend televisietoestel QE55Q70CATXXN.
Deze stond namelijk tijdens het EK in promo en dit van 949 naar 649€.
Hier werd aan de verkoper gevraagd naar de kwaliteit alsook op het internet vond ik enkel maar goede recensies. Toen ik het toestel installeerde thuis bemerkte ik bij de opstart al slecht beeldkwaliteit er zat namelijk veel korrel in het beeld. Daarop contact gehad met Carrefour die de schuld naar mijn provider Telenet doorschoven.
Kort erna contact gelegd met Telenet die aanraadde van de tv box te wisselen tegen een nieuw exemplaar. De dag erna ben ik naar een Telenet punt geweest die me een nieuwe box meegaven maar waar het probleem niet mee werd opgelost.
Terug gebeld met Telenet waarop werd beslist een technieker ter plaatse te sturen.
Technieker komt ter plaatse en installeert de nieuwste decorder die werkt over internet en geen coaxkabel meer nodig heeft.
bij deze installatie liep alles mis en heeft de technieker ons huis verlaten met geen werkende decorder.
13 dagen heeft het geduurd tegen Telenet IT het opgelost heeft dus ook al die dagen zonder tv.
na 13 dagen nog steeds geen oplossing kwa beeld dus gebeld met klantendienst van Samsung.
Eerst heeft een technische dienst vanop afstand wat software aangepakt maar dit hielp nog steeds niet. Hierna werd na veel moeite beslist een technieker te sturen van de firma LetMeRepaire.
Deze zijn op 14-08-2024 langsgeweest waarop de technieker het Mainboard vervangen heeft en opnieuw getest heeft op de beeldkwaliteit.
hierbij werd vastgesteld dat de beeldkwaliteit nog steeds niet in orde was en de technieker wist me te zeggen hij verder niets meer kon doen.
Na zijn bezoek heb ik opnieuw contact opgenomen met Samsung maar daar hebben ze na 3 minuten gewoon gezegd niets meer te willen doen en de telefoon neergelegd.
Ik weet dus op dit moment ook niet meer wat te doen. Carrefour geeft aan bij hun dienst na verkoop het toestel binnen te doen voor herstelling maar ze zijn hier gisteren zelf ter plaatse geweest dus zal dit hetzelfde verhaal zijn maar wel met het feit we dan weken de tv zullen moeten missen.
ik hoop ergen dat jullie hierin kunnen bemiddelen of op zijn minst me kunnen zeggen wat men rechten zijn hierin.
Telenet zegt dat het niet bij hen ligt en alles te hebben gedaan wat kon.
graag even jullie feedback
grt
kristof vandenheede
PS: in bijlage zien jullie het oordeel van de technieker die gisteren ter plaatse kwam.van uw probleem