Terug

Geen oplossing voor probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Telenet

17/11/2023

Ik ben klant bij telenet.Sinds maanden werkt de verbruiksmeter van mijn internet thuis niet meer. Ik heb een maandelijks forfait van 150GB en wil dat opvolgen. Telkens ik de meter wil raadplegen, krijg ik de melding dat er een probleem is. Telenet geeft ook roe dat er een probleem is. Ik heb dit reeds 5x telefonisch aangekaart, het probleem wordt doorgestuurd naar hun technische dienst maar tot op heden is het nog steeds niet opgelost.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform