Terug

Geen oplossing voor kwaliteitsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. C.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

01/01/2022

6 kuipstoeltjes besteld, waarbij (idd net buiten de garantieperiode) bij één van die stoeltjes de bekleding op verschillende plaatsen serieus afschilfert. Bij de rest van de stoeltjes (zelfde gebruik) geen enkel probleem, dus klaarblijkelijk een productieprobleem. De publieke Juntoo Claim Bovendien selecteren en testen we deze hoogwaardige materialen op onderhoudsvriendelijkheid en levensduur zodat jij jarenlang in alle comfort kunt genieten. klinkt nogal belachelijk voor een product waarbij bekleding na 2 jaar al afschilfert, nietwaar? De voorgestelde oplossing (10% korting op een nieuwe stoel) getuigt dan ook niet van het ernstig nemen van 'klantenservice' en 'kwaliteit' . De slogan Duurzame kwaliteit, jarenlang genieten. wordt hier in elk geval niet gerealiseerd. Het betreft enkel dat éne kuipstoeltje, en de onderstellen blijven wél OK.

Berichten (3)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: H. C.

03/01/2022

----------------------------------------------Petra DD, 3 jan. 2022 10:47 CETDag Meneer Chys,Bedankt voor uw bericht.We vinden het spijtig om vast stellen dat de stof van het kuipje afschilfert.Na het aflopen van de garantieperiode kunnen we niet ingaan op uw verzoek om deze kosteloos om te ruilen.Als commerciele geste bieden we u evenwel een extra korting van 10% bovenop de lopende korting in de showroom aan.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, vernemen we dit graag in uw dossier 2156077-01.Met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,Petra DDCustomer CareJuntoo09/298 10 50----------------------------------------------Klachtenbox, 1 jan. 2022 13:18 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[3QVW8W-6KLL] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[3QVW8W-6KLL]

H. C.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

08/01/2022

QED: geen enkele aanzet om verantwoordelijkheid te nemen voor wat wss niet meer was dan een toevallig kwaliteitsprobleem bij productie (met wél met klantimpact). Dit had zo snel, proper en correct kunnen opgelost worden, maar een korting van 10% is te belachelijk voor woorden. Nog veel groeimarge als jullie een klantgericht bedrijf willen worden.

Juntoo (Overstock Home)

Naar: H. C.

10/01/2022

----------------------------------------------Petra DD, 10 jan. 2022 15:18 CETDag Meneer Chys,Bedankt voor uw bericht.We vinden het spijtig om vast stellen dat de stof van het kuipje afschilfert.Na het aflopen van de garantieperiode kunnen we niet ingaan op uw verzoek om deze kosteloos om te ruilen.De garantieperiode van 2 jaar is ingegaan op de de dag van de levering 14 december 2018 en liep af op 15 december 2020.Ondanks de verlopen garantie helpen we u graag verder. Als commerciele geste bieden we u een extra korting van 10% bovenop de lopende korting in de showroom aan.Met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,Petra DDCustomer CareJuntoo09/298 10 50----------------------------------------------Klachtenbox, 8 jan. 2022 13:49 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WY72L8-36Y5] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WY72L8-36Y5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform