Op 27/2/'25 kochten wij tegels voor ons terras aan bij Impermo voor €1764,69, die op 24/4/'25 zouden geleverd worden. Bij levering doen we 1 pallet open om te controleren of het de juiste waren, dit bleek zo te zijn. Tot onze vloerder in het weekend van 1 mei onze tegels wou komen leggen en zag dat het ander pallet de foutieve tegels bevatte. Natuurlijk konden ze in het weekend van 1 mei ons niet verder helpen, omdat dit een verlengd weekend was. Maar het werd echter een heel gedoe, na veel heen en weer gebel, zouden ze uiteindelijk onze tegels pas op 12/5/'25 komen omwisselen. Terwijl onze vloerder een gaatje kon maken dit weekend (10/5/'25) om opnieuw langs te komen. Uiteindelijk zouden ze dan toch de levering vroeger kunnen laten plaats vinden, gisteren (9/5/'25). Echter hebben we niemand bij ons gezien en zijn onze tegels dus nog steeds niet omgeruild! Wij hebben uiteindelijk onze vloerder 2x moeten betalen voor werk dat hij niet heeft kunnen uitvoeren omdat impermo hun werk niet juist doet. Ondertussen hebben we al meer dan 20x gebeld, maar het enige dat ze ons meedelen is dat ze ons terugbellen. Nog nooit een telefoon terug gekregen en ook nog steeds geen tegels te zien. Ik eis een schadevergoeding en mijn tegels zo snel mogelijk geleverd.