Terug

Geen oplossing voor foutief geleverde tegels

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. B.

Naar: Impermo

10/05/2025

Op 27/2/'25 kochten wij tegels voor ons terras aan bij Impermo voor €1764,69, die op 24/4/'25 zouden geleverd worden. Bij levering doen we 1 pallet open om te controleren of het de juiste waren, dit bleek zo te zijn. Tot onze vloerder in het weekend van 1 mei onze tegels wou komen leggen en zag dat het ander pallet de foutieve tegels bevatte. Natuurlijk konden ze in het weekend van 1 mei ons niet verder helpen, omdat dit een verlengd weekend was. Maar het werd echter een heel gedoe, na veel heen en weer gebel, zouden ze uiteindelijk onze tegels pas op 12/5/'25 komen omwisselen. Terwijl onze vloerder een gaatje kon maken dit weekend (10/5/'25) om opnieuw langs te komen. Uiteindelijk zouden ze dan toch de levering vroeger kunnen laten plaats vinden, gisteren (9/5/'25). Echter hebben we niemand bij ons gezien en zijn onze tegels dus nog steeds niet omgeruild! Wij hebben uiteindelijk onze vloerder 2x moeten betalen voor werk dat hij niet heeft kunnen uitvoeren omdat impermo hun werk niet juist doet. Ondertussen hebben we al meer dan 20x gebeld, maar het enige dat ze ons meedelen is dat ze ons terugbellen. Nog nooit een telefoon terug gekregen en ook nog steeds geen tegels te zien. Ik eis een schadevergoeding en mijn tegels zo snel mogelijk geleverd.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 12 mei 2025

Impermo

Naar: J. B.

27/05/2025

Kimberley Johannsen, Impermo nv (Impermo) 27 mei 2025 09:25 CEST Geachte mevrouw Bijlemans, Geachte medewerkers van Test-Aankoop, Hartelijk dank voor uw bericht via het klachtenplatform van Test-Aankoop. Wij wensen allereerst onze oprechte excuses aan te bieden voor het feit dat uw dossier tot op heden nog niet correct werd opgevolgd. Uw klacht heeft onze aandacht, en we begrijpen ten volle de frustratie die u ervaart door de foutieve levering en het gebrek aan duidelijke terugkoppeling. We willen u informeren dat uw dossier intussen met prioriteit werd opgepikt en dat wij vandaag nog rechtstreeks contact met u opnemen om de situatie grondig op te volgen. Uw dossier was nog niet definitief afgesloten, maar door omstandigheden is de verdere opvolging helaas vertraagd – dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Wij engageren ons om u nu snel en correct verder te helpen. Wij nemen ook uw opmerkingen over de communicatie ernstig en zullen dit intern evalueren zodat gelijkaardige situaties in de toekomst vermeden worden. Met vriendelijke groeten Bien à vous Kind regards Kimberley Johannsen, Impermo nv Impermo Customer Care Klachten 10 mei 2025 14:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ © Impermo NV Mogelijk gemaakt door Zendesk, Impermo.be [VZ66M9-Z03WL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform