Terug

Geen oplossing in plaats gezet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

P. L.

Naar: pro@energy

27/02/2025

Beste, In 2021 heb ik een batterij laten installeren om de elektriciteit op te slaan die mijn zonnepanelen produceren. Enkele maanden geleden ontdekte ik dat de batterij niet meer werkte. Ik heb daarom contact opgenomen met de leverancier en installateur, Pro@energy, met het verzoek het te laten repareren. Uiteindelijk stuurden ze een technicus. Toen hij vertrok, vertelde hij me dat alles in orde was. Toen ik naar beneden ging (helaas nadat hij al weg was), zag ik dat er niets was veranderd. Daarom heb ik herhaaldelijk contact opgenomen met de manager en om een ​​oplossing gevraagd. Uiteindelijk gaf hij mij het telefoonnummer van het bedrijf dat de batterijen maakt: SAJ. Nadat ik meerdere keren heb geprobeerd om ze te bellen, kom ik erachter dat dit nummer niet wordt opgenomen en niet in de informatie te vinden is. Sindsdien heb ik het bedrijf steeds teruggebeld, maar ik kreeg geen reactie. Zou u dat alstublieft willen doen? Druk op hen uitoefenen om een ​​oplossing te vinden? Alvast bedankt, Hoogachtend,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform