Terug

Geen oplossing geboden bij ontploffen glas wasmachine

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. O.

Naar: Beko

29/09/2023

Beste,Tijdens het draaien van een was is het glas van de deur van onze wasmachine met een enorme knal uit de deur 'geëxplodeerd', zonder enig aanwijsbare reden. Dikke glasscherven alle kanten op gesprongen. Een gevaarlijke situatie. Direct contact opgenomen met BEKO. In eerste instantie werd mij gezegd dat er kosteloos een technieker kon langskomen. Ik zou binnen 48 uur gecontacteerd worden. Na 3 dagen werd ik pas teruggebeld maar werd vermeld dat ik toch moest betalen omdat glasbreuk nooit vergoed zou worden. Er werd gesuggereerd dat ikzelf het glas zou hebben laten breken (?). Dit lijkt mij onmogelijk het moet een fout in de machine zijn. Dit soort situaties mogen nooit voorvallen het had veel erger kunnen aflopen. Ik reken op een gepaste reactie van BEKO.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform