Beste,ik heb een verwarmingsketel De Dietrich die exclusief onder Van Marcke Kortrijk valt. Deze is door de vorige eigenaar geinstalleerd. In het begin heeft ze gewerkt maar na het overschakelen op zomerstand en nu terug op te starten hebben we constant problemen en foutcodes waardoor we reeds 3 weken in de kou zitten. Al 4x een technieker langsgeweest maar telkens opnieuw foutcodes na de interventie. Geen verwarming noch warm water. Nu wil men zelfs niet meer langskomen tot de installatie zelf is hersteld, men beweert dat er installatiefouten door de vorige eigenaar zijn gebeurd. Probleem is dat we niet eender welke installateur kunnen contacteren want wie niet voor Van Marcke werkt, mag aan deze toestellen niet komen. Bij Van Marcke zelf krijg ik geen adressen van installateurs. En rechtstreeks antwoorden deze zelfs niet als je er al toevallig eentje vindt, want alles moet exclusief via Van Marcke verlopen. Dit is een kat en muisspelletje zonder oplossing. er is 0,0 service en alles moet altijd online aangevraagd worden. Via de winkel moet men een installateur voor je regelen maar deze zijn al om 17u gesloten ! dus onmogelijk te bereiken. Via mail adresssen gevraagd van installateurs maar geen antwoord. Wij zijn intussen de dupe hiervan en de dochter is ziek van in de kou te zitten. Vandaag gebeld met dienst na verkoop maar ineens de lijn verbroken. Bel je terug, dan kom je al op een bandje want ja, ze zijn intussen ook gesloten. Ik wens dringend een oplossing !