Beste,
Graag wens ik een klacht neer te leggen tegen Proximus.
Op vrijdag 22 augustus 2025 merk ik op, dat ik GEEN ontvangst heb met het netwerk van Proximus,
Zelfs GEEN 4 G. Zowel binnen als buiten mijn huis. En dit op al de gsm’s van mij en mijn zonen.
Als ik 1 km terug naar het centrum van Zutendaal rij, heb ik wel ontvangst.
Meer dan 30 jaar géén enkel probleem.
En nu ineens geen ontvangst meer.
Na een weekend, heb ik op maandag 25 augustus 2025 om 11.55 uur contact opgenomen met Proximus via hun chatbox. Eerst met Lamine, daarna met Mochine en als laatste met Wail. Na controles en uit- en aan zetten van mijn gsm, is er besloten om een technisch expert te gaan raadplegen.
Om 15.37 uur terug contact name met de chat en deze keer met Evan. Volgens de expert zou er een probleem zijn met de netwerkantennes. Ze zouden dit binnen de 24 tot 48 uur gaan oplossen. Proximus zal mij terug contacteren..
’s Avonds om 17.40 uur telefoon van Proximus 02/2354000, (gsm verbonden met bellen via WIFI).
Franstalige expert aan de lijn en hij sprak geen Nederlands en zei in het Frans dat een andere Nederlandstalige collega mij zou terug bellen.
Op Dinsdag zelf telefonisch contact opgenomen met Proximus 0800/228000 en na meer dan 15 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn. Weer verwijzen ze naar een expert die contact met mij zal opnemen. Om 18.30 telefonisch contact via de vaste lijn (Telenet) met een Nederlandstalige expert.
Alles weer eens opnieuw uitgelegd. Er zou iets mis zijn met de netwerkantennes en zullen dit zo vlug mogelijk gaan oplossen. Omdat ik 4 gsm abonnementen heb bij Proximus zou dit vlug opgelost worden.
Er zijn ook buren die last hebben met de netwerk van Proximus.
Ondertussen kan ik niet inloggen op mijn werk, My Proximus, … en andere websites, omdat er een sms code dient ingegeven te worden, maar ik deze code niet ontvang.
Ondertussen zijn we vrijdag 29 augustus 2025 en kan ik heb ik nog steeds GEEN ontvangst van Proximus, zowel binnen als buiten huis.
Gaat Proximus mij vergoeden voor de geleden schade, meer dan 1 week geen ontvangst bij mij thuis.
U mag mij steeds contacteren voor verder uitleg.
Vriendelijke groeten,
Berden Willem
Roelerweg 25
3690 Zutendaal
0479/537939
089/723374
willem.berden@telenet.be