Terug

Geen ontvangsbewijs, dus geen terugbetaling gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Mondial Relay

12/11/2023

Ik had een pakket bij een fabrikant besteld, die ik nadien moest retourneren. Ik kreeg geen ontvangsbewijs via email. Ik heb dit nogmaals gecheckt bij het postpunt of het goed gescand was. Op 1 en 2 november meermaals gebeld, maar geen gehoor. Op 2 november heb ik een mail gestuurd, en kreeg pas op 7 november antwoord met een standaard mail. Op 9 november heb ik weer een mail gestuurd en tot de dag van vandaag geen gehoor. Ondertussen is de termijn om te retourneren verlopen en krijg ik mijn geld niet terug en weet ik zelfs niet waar het pakje is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform