Beste Annelies,Bedankt voor jouw bericht. Wij begrijpen dat je niet tevreden bent over de meerdere reparaties en dat je nog steeds jouw tweedekans Lenovo IdeaPad Flex 5 15IIL05 81X30039MH niet kan gebruiken. Je had graag een laptop van de Nederlandse website in de plaats. Wij kijken graag met je mee naar een oplossing.Het klopt dat wij geen producten van de Nederlandse site in Belgie kunnen verkopen en omgekeerd. Producten die besteld worden in Nederland, kunnen ook enkel in Nederland geleverd worden. Wij zouden er dus niet voor kunnen zorgen dat een product op de Nederlandse website op een adres of winkel in belgie geleverd wordt.Als je echter de mogelijkheid hebt om de gewenste laptop in een winkel in Nederland op te halen, dan kunnen we eventueel kijken of het alsnog geregeld kan worden. Dit is echter geen zekerheid die ik je kan bieden en kan pas bevestigd worden wanneer het eventuele shoptegoed vrij komt in ons systeem. Hou er ook rekening mee dat de garantie dan ook via Nederland loopt. In geval van retour voor omruiling, terugbetaling of reparatie, moet de laptop ook in Nederland worden binnengebracht.Vooraleer wij het bovenstaande kunnen overwegen, moeten wij eerst een nieuwe retour aanmelden, zodat je de tweedekans Lenovo IdeaPad Flex 5 15IIL05 81X30039MH alvast naar ons kan terugsturen. Zoals aangegeven, heb je na 3 mislukte reparaties recht op een alternatieve oplossing. Je zou dus een shoptegoed kunnen krijgen naargelang de vaststellingen van onze retourenafdeling.Ik heb alvast een nieuwe retourmelding voor je aangemaakt en de verzendlabel naar je opgestuurd. Ik duim alvast met je mee voor een goede afloop van jouw dossier.Ik hoop jou hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.Met vriendelijke groet,Christof van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On October 5, 2023, 7:21 :PM GMT+2 klantenservice@coolblue.be