Terug

geen of slechte opvolging van ingediende schadeclaim

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: FLUVIUS

06/10/2019

10/04/19: vervanging gasmeter in de kelder11/04/19: brief Fluvius: indien geen opmerkingen, werken OK15/04/19 klacht ingediend via website Fluvius: tegel in de hal beschadigd (hal geeft toegang tot de kelder)23/04/19 brief Fluvius: melding van ontvangst van de klacht24/04/19 niet aangekondigd bezoek van iemand van Lucan (onderaannemer van Fluvius) hij betwist de feiten niet16/05/19 brief Fluvius: aannemer Lucan zou verantwoordelijk kunnen zijn de aannemer wordt hiervan verwittigd om actie te ondernemenjuni: telefonisch gemeld aan Fluvius dat Lucan nog niets heeft laten weten10/07/19 brief Fluvius: verantwoordelijke van Lucan is langs geweest op 10/07/19 (datum van bezoek werd ons niet vooraf gemeld wij waren met vakantie, toevallig was mijn schoonvader wel aanwezig) zijn standpunt: Lucan is niet verantwoordelijk omdat de beschadigde tegel zich niet in een aansluitende ruimte bevind verder stelt Fluvius dat zij niet verantwoordelijk zijn voor schade die veroorzaakt wordt door een onderaannemer20/07/19 mijn e-mail naar Fluvius: niet akkoord de tegel bevindt zich wel degelijk in een aansluitende ruimte (IK HEB ZELF NIETS AAN LUCAN GEVRAAGD OM DE GASMETER TE VERVANGEN DAT IS IN OPDRACHT VAN FLUVIUS)06/08/19 mijn e-mail aan Fluvius: ik wacht op antwoord van Fluvius07/08/19 e-mail van Fluvius: klacht werd op 22/07 voorgelegd aan de werkleider ter plaatse deze bevestigd op 24/07 dat er iemand van Lucan en Fluvius zal langs komen na het bouwverlof18/09/19 mijn e-mail aan Fluvius: nog steeds geen nieuws over een mogelijk bezoek zelfs mijn gsm nr. doorgegeven voor directe communicatie

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: M. V.

07/10/2019

Collega'sVraag voor meer info..Onderstaande melding Test-Aankoop heeft betrekking op dossier SD-707792.Kunnen jullie mij vertellen over welk adres dit gaat en wie de klacht verder opvolgt aub?Als ik jullie info krijg, dan kan ik het doorsturen naar de juiste dienst en bijsturen/aanvullen in 2CARE.Dankuwel!Cindy EyckmansKlachtencommissieActieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melle0800 600 01klachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be Fluvius is de fusie van de netbedrijven Eandis en Infrax. s:www.fluvius.be/disclaimer

M. V.

Naar: FLUVIUS

07/10/2019

Geachte,Mijn excuses voor de foutieve vermelding van het schadedossier.Het juiste nr is SD-707732-2019Mijn adres:Cleydaellaan 17 - 2630 Aartselaar.Hopelijk komt er nu wat schot in de zaak.

M. V.

Naar: FLUVIUS

23/10/2019

Geachte,Maandag 21/10 stuurde ik de factuur van de hersteller en mijn betalingsbewijs per mail naar uw diensten met de vraag om de terugbetaling op mijn rekening te bevestigen.Kan u inmiddels bevestigen of dit gebeurt is?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform