10/04/19: vervanging gasmeter in de kelder11/04/19: brief Fluvius: indien geen opmerkingen, werken OK15/04/19 klacht ingediend via website Fluvius: tegel in de hal beschadigd (hal geeft toegang tot de kelder)23/04/19 brief Fluvius: melding van ontvangst van de klacht24/04/19 niet aangekondigd bezoek van iemand van Lucan (onderaannemer van Fluvius) hij betwist de feiten niet16/05/19 brief Fluvius: aannemer Lucan zou verantwoordelijk kunnen zijn de aannemer wordt hiervan verwittigd om actie te ondernemenjuni: telefonisch gemeld aan Fluvius dat Lucan nog niets heeft laten weten10/07/19 brief Fluvius: verantwoordelijke van Lucan is langs geweest op 10/07/19 (datum van bezoek werd ons niet vooraf gemeld wij waren met vakantie, toevallig was mijn schoonvader wel aanwezig) zijn standpunt: Lucan is niet verantwoordelijk omdat de beschadigde tegel zich niet in een aansluitende ruimte bevind verder stelt Fluvius dat zij niet verantwoordelijk zijn voor schade die veroorzaakt wordt door een onderaannemer20/07/19 mijn e-mail naar Fluvius: niet akkoord de tegel bevindt zich wel degelijk in een aansluitende ruimte (IK HEB ZELF NIETS AAN LUCAN GEVRAAGD OM DE GASMETER TE VERVANGEN DAT IS IN OPDRACHT VAN FLUVIUS)06/08/19 mijn e-mail aan Fluvius: ik wacht op antwoord van Fluvius07/08/19 e-mail van Fluvius: klacht werd op 22/07 voorgelegd aan de werkleider ter plaatse deze bevestigd op 24/07 dat er iemand van Lucan en Fluvius zal langs komen na het bouwverlof18/09/19 mijn e-mail aan Fluvius: nog steeds geen nieuws over een mogelijk bezoek zelfs mijn gsm nr. doorgegeven voor directe communicatie