Terug

Geen nieuws ivm herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. F.

Naar: KREFEL

16/02/2023

Op 21 januari is onze tv defect gegaan die iets meer dan een jaar oud was. Ik heb die dag een herstelling aangevraagd bij Krefel. De belofte is dat Samsung binnen 48 uur zou reageren, maar dat gebeurde niet. Zogezegd problemen met hun computersysteem. Na meermaals aandringen werd de tv uiteindelijk op 3 februari opgehaald door Let me repair. Ik heb al meermaals contact opgenomen met Krefel ivm status van de herstelling, maar we krijgen geen nieuws. Ik heb ook een vervangtoestel gevraagd, maar er zijn geen toestellen beschikbaar. Ondertussen hebben we al bijna 4 weken onze tv niet meer en geen enkel idee wanneer we die terug kunnen krijgen. Krefel gaat altijd navraag doen en terugbellen, maar ze bellen niet terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform