Terug

Geen nieuwe hoofdleiding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: De Watergroep

09/11/2020

Beste, Ik kreeg de hoofdkraan op mijn waterleiding niet meer afgesloten en heb ook constant bruin water dat uit mijn waterleiding komt. Op 29 september is er dan een technieker van de watergroep langsgekomen en heeft de hoofdkraan vervangen, en zei die dat de oude metalen hoofdleiding zou moeten vervangen worden door een nieuwe. Ik heb sindsdien elke week met hun getelefoneerd, een klacht ingediend, maar heb nog steeds zelfs geen afspraak gekregen wanneer dit zou gebeuren. Ondertussen liggen mijn verbouwingen hierdoor volledig stil, kan ik mijn nieuwe installatie niet aansluiten en begin ik overal vochtplekken te krijgen in de muren omdat ik nergens chauffage kan aanzetten en ben ik aan het betalen voor bruin water.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform