- Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ----------------------------------------------Milena, 30 dec. 10:59 CETBeste,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kan je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regards,MilenaMobile Vikings crew members:mobilevikings.beHours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00.Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBEOr set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikingsQuestions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us----------------------------------------------Klachtenbox, 25 dec. 10:11 CET        Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033 --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[7OPQV7-OQO0]