Terug

Geen netwerk in mobiele telefoon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. O.

Naar: Scarlet

25/07/2019

Beste, ik heb problemen met mijn mobiele abonnement sinds maart 2019. Aan het begin had ik af en toe geen netwerk in mijn mobiel, dat betekent dat ik niet kon bellen of gebeld worden, geen sms's sturen of ontvangen. Naarmate de tijd passeert werd dit erger en sinds zeker 2 maanden geleden heb ik voortdurend totaal geen netwerk meer. Ik heb vele keren contact opgenomen met Scarlet via email (ik kan telefonisch hen niet conacteren wan ik heb geen vaste lijn), als gevolg heb ik tot nu 3 nieuwe simkaarten ontvangen maar het probleem was niet opgelost. De laatste simkaart heb ik vorige week in mijn mobiel ingestoken maar sinds het begin had ik geen netwerk. Sinds 18 juli heb ik berichten aan Scarlet gestuurd maar ik kreeg geen antwoord meer van hen. Daarom heb ik contact met andere provider (Proximus) genomen om mijn huidige nummer te overnemen maar ze konden dat niet doen want ik dien een sms van hen te krijgen en dit te bevestigen ofzo. Aangezien ik geen sms kan ontvangen of sturen kan ik met Proximus geen abonnement aansluiten. Ondertussen blijf ik mijn abonnement maandelijks betalen via domiciliering terwijl ik van deze dienst helemaal niet gebruik kan maken sinds maart 2019. Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij kan vinden.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: J. O.

07/11/2019

Beste,Ik merk dat dit dossier nog open staat. Indien uw vraag nog actueel is, gelieve ons uw klantennummer mee te delen.Met vriendelijke groeten,Kim v.d.B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform