Beste, ik heb problemen met mijn mobiele abonnement sinds maart 2019. Aan het begin had ik af en toe geen netwerk in mijn mobiel, dat betekent dat ik niet kon bellen of gebeld worden, geen sms's sturen of ontvangen. Naarmate de tijd passeert werd dit erger en sinds zeker 2 maanden geleden heb ik voortdurend totaal geen netwerk meer. Ik heb vele keren contact opgenomen met Scarlet via email (ik kan telefonisch hen niet conacteren wan ik heb geen vaste lijn), als gevolg heb ik tot nu 3 nieuwe simkaarten ontvangen maar het probleem was niet opgelost. De laatste simkaart heb ik vorige week in mijn mobiel ingestoken maar sinds het begin had ik geen netwerk. Sinds 18 juli heb ik berichten aan Scarlet gestuurd maar ik kreeg geen antwoord meer van hen. Daarom heb ik contact met andere provider (Proximus) genomen om mijn huidige nummer te overnemen maar ze konden dat niet doen want ik dien een sms van hen te krijgen en dit te bevestigen ofzo. Aangezien ik geen sms kan ontvangen of sturen kan ik met Proximus geen abonnement aansluiten. Ondertussen blijf ik mijn abonnement maandelijks betalen via domiciliering terwijl ik van deze dienst helemaal niet gebruik kan maken sinds maart 2019. Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij kan vinden.