Onderwerp: Formele Klacht - Opgelopen Problemen met Zonnepanelen H&S Powersolutions in HasseltBeste, Ik schrijf u om een formele klacht in te dienen tegen H&S Powersolutions in Hasselt. Hierbij wil ik graag mijn ontevredenheid en de problemen uiteenzetten die ik heb ondervonden bij mijn recente ervaring met dit bedrijf.In februari van vorig jaar hebben wij een overeenkomst gesloten met H&S Powersolutions voor de installatie van zonnepanelen op ons huis. Tijdens het verkoopgesprek hebben we herhaaldelijk onze bezorgdheden geuit over de geschiktheid van ons dak voor de installatie, gezien de eerdere twijfels die we hadden over de hoeveelheid zonlicht en de staat van ons dak.Desondanks verzekerde de verkoper ons dat dit geen enkel probleem zou zijn en dat de panelen zonder enige moeilijkheden geplaatst konden worden. Na het ondertekenen van de overeenkomst en het betalen van een bedrag van meer dan 35.000 euro, verwachtten we dat de installatie soepel zou verlopen.Ondanks onze aanhoudende bezorgdheden, hebben we na het gesprek met de verkoper herhaaldelijk aangedrongen om een deskundige langs te sturen om de geschiktheid van ons dak te beoordelen. Uiteindelijk heeft H&S powersolutions een opmeter gestuurd, die ons opnieuw verzekerde dat er geen enkel probleem was en dat de panelen zonder problemen geïnstalleerd konden worden.Echter, nadat we meer dan een jaar hebben gewacht op de plaatsing van de panelen, kwamen de installateurs afgelopen zaterdag om ze te plaatsen. Tot onze ontsteltenis hebben ze geconstateerd dat ons dak niet geschikt is voor de installatie van de panelen vanwege structurele problemen en onvoldoende zonlicht. Dit staat in directe tegenspraak met de verzekeringen die we van het bedrijf hebben gekregen tijdens het verkoopproces.Het bedrijf weigert nu verantwoordelijkheid te nemen voor deze kwestie en biedt geen oplossing aan die bevredigend is voor ons. We hebben herhaaldelijk contact met hen opgenomen om een passende oplossing te vinden, maar zijn tot op heden niet tot een overeenkomst gekomen.Tijdens het afgelopen jaar zijn er nog een tal van andere problemen geweest met dit bedrijf van fouten gemaakt in mijn elektriciteitskast, tot het constant verplaatsen van afpraken, enzo….Daarom dien ik deze formele klacht in bij uw organisatie in de hoop dat u ons kunt helpen bij het oplossen van deze kwestie. We eisen ofwel een volledige terugbetaling van het betaalde bedrag, ofwel een passende oplossing voor de installatie van de zonnepanelen die overeenkomt met wat ons oorspronkelijk is beloofd.Ik ben bereid om alle nodige documentatie en bewijsstukken te verstrekken om deze zaak verder te ondersteunen. Ik hoop op een spoedige reactie en oplossing van uw kant.