Terug

Geen mogelijkheid tot doorverkoop of overdracht van tickets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Ticketmaster.be

25/07/2023

Beste,Ik heb 2x 4 tickets voor Rammstein in het Koning Boudewijnstadium.Dit komt omdat ik origineel 4 tickets met beperkt zicht had gekocht voor de show van zaterdag 05/08.Na de aankondiging van een extra show heb ik 4 tickets gekocht voor de show van 03/08 met betere plaatsen, en toen heb ik via de website gelezen dat het mogelijk was mijn tickets voor de show van zaterdag ofwel via ticketmaster zelf door te verkopen of deze zelf over te boeken op een andere naam. Toen ik dit vorige week wou doen via de site van ticketmaster was dit niet meer mogelijk, ik heb hiervoor 2x contact opgenomen met de klantendienst met als enige antwoord dat het niet mogelijk was. Ik zou graag weten WAAROM dit nu niet meer mogelijk is, zeker aangezien het eerst geen probleem was. Het gaat over een bedrag van meer dan €400 in totaal, en ik ben niet van plan het hierbij te laten als er geen degelijke oplossing uit de bus komt.

Berichten (8)

Ticketmaster.be

Naar: W. V.

25/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00.Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie.Met vriendelijke groeten,Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[W0V670-E9VW2]

Ticketmaster.be

Naar: W. V.

25/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

W. V.

Naar: Ticketmaster.be

25/07/2023

Beste, Toen ik dit na aankoop bekeek was deze knop wel beschikbaar. Ik heb dit toen niet gedaan omdat ik dacht dat ik eerst in mijn eigen omgeving kon rondhoren of iemand deze tickets wou hebben. Nu is deze knop niet meer beschikbaar. Als dit toen niet mogelijk was had de knop ook niet beschikbaar mogen zijn. Dit is misleidend en onduidelijk.

Ticketmaster.be

Naar: W. V.

25/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00.Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie.Met vriendelijke groeten,Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[W0V6EZ-30GL2]

W. V.

Naar: Ticketmaster.be

25/07/2023

Na het nog eens nakijken staan deze knoppen zelfs nu nog steeds op die pagina, als ik er op klik is de enige uitleg dat het momenteel niet mogelijk is. Waarom is het momenteel niet mogelijk? Volgens jullie eigen help-pagina zou deze knop er jiet mogen staan als het voor dit evenement niet beschikbaar is. Nogmaals dit is regelrechte misleiding. Het spreekt ook boekdelen dat ik geen deftig antwoord krijg via jullie rechtstreekse contactformulieren maar wel via test aankoop.

Ticketmaster.be

Naar: W. V.

25/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00.Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie.Met vriendelijke groeten,Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9K2NJ6-RK5YR]

Ticketmaster.be

Naar: W. V.

26/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Ticketmaster.be

Naar: W. V.

26/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform