Terug

Geen mogelijkheid om te bellen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. G.

Naar: Scarlet

02/01/2024

Beste,Op 15/11/2023 deed ik een aanvraag voor uw diensten van scarlet.Op 22/11/2023 werd ik aangesloten. Mijn tv is geen probleem, doch heb ik tot op heden nog steeds niet de mogelijkheid om met mijn smartphone te werken naar behoren. Ik heb hiervoor al meerdere malen contact met jullie opgenomen, maar nog steeds zonder resultaat. Hopelijk kan ik het dan via deze weg in orde krijgen, wat ik ten zeerste betreur.Alvast bedankt voor uw reactie.

Berichten (2)

Scarlet

Naar: K. G.

03/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01945502-70 met als Scarlet referentie 914585 in behandeling genomen.Ik kan bevestigen dat we nummer 04xxxx225 hebben opgezegd en telefoonnummer 04xxxxx758 toegevoegd hebben aan het Trio packTot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

K. G.

Naar: Scarlet

03/01/2024

BesteHet is het nummer van mijn mama van 77 jaar.Ze heeft tot op heden nog steeds geen mogelijkheid om te bellen. Los het asap op aub.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform