Terug

Geen Mobile Viking Deal punten - 2e klacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KREFEL

18/10/2021

Op 7/7/21 kocht ik bij Krefel Brugge een TV voor 999 €. Hierop zou ik 3% Viking Mobile punten krijgen. Omdat ik die niet zag verschijnen bij Mobile Viking, heb ik op 30/07 een claim ingediend bij Mobile Viking, dat weken later echter afgekeurd werd met een hele reeks generieke redenen, die onterecht zijn. Na telefonisch contact met Mobile Vikings verscheen op 15/09 een claim (nr 46515), echter voor slechts 24,77 € ipv 3% van 999€, ook dit zonder verklaring. Op 18/10 krijg ik een bericht dat ook deze 2e claim afgewezen werd, weer met diezelfde hele reeks onterechte redenen. Zowel Krefel als Mobile Viking hebben een kopij van de aankoopbon ontvangen. Ze hebben dus al de nodige info. Ook de klacht bij TA lijkt hen dus niet tegen te houden om met hun frauduleuze commerciële praktijken door te gaan.

Berichten (2)

KREFEL

Naar: A. C.

18/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: KREFEL

18/10/2021

Beste,Ik heb wel degelijk via de "Viking Deals" site besteld, enkel met afhaling in de winkel te Brugge.Bij afhaling was het bedrag trouwens al betaald, via de website. Jullie beweringen slaan nergens op.Als die aankoop niet voldeed, waarom verscheen er dan dat bedrag van 24 € in Viking.Blijkbaar loopt het enkel verkeerd bij jullie. , nooit problemen gehad met andere Viking Deals.Ook bij aankoop ve stofzuiger liep de levering ook verkeerd en heb ik verschillende keren met de winkel moeten bellen. En dan klagen belgische bedrijven dat bol.com succes heeft...mvgClaudeEen ex Krefel klant


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform