Terug

Geen mobiele data of bellen sinds 1 nov

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

S. V.

Naar: Orange

06/11/2025

Beste, Ik wens officieel een klacht te registreren. Ik kan sinds 1 nov niet meer bellen of mobiele data gebruiken. Ik heb sindsdien 3 x contact genomen via jullie klantendienst op het nr 5000 en 1 x een bericht gestuurd via messenger. De Orange medewerkers geven aan dat er een incident is met impact op een groot deel van de klanten. Maar geen enkele medewerker kan me zeggen wat het probleem is en wanneer het incident verholpen zal zijn. Er is bovendien geen proactieve communicatie naar de getroffen klanten. Er wordt ook in afwachting van de oplossing van het incident, geen alternatieve oplossing aan de klant geboden. In een wereld waar je alles digitaal moet aanpakken, heeft dit een aanzienlijke impact. Als er niet snel een oplossing uit de bus komt, zal ik me dan ook genoodzaakt zien om te veranderen van provider, aangezien ik geen enkel idee heb hoe lang dit incident nog zal aanhouden. Ik kijk uit naar jullie antwoord en een snelle oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform