Terug

Geen melding van pakjes automaat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: bpost

17/05/2022

Beste Bpost ik bestelde op 4 mei 2022 een levering in Nederland. Ik krijg van de leverancier een melding dat het pakketje zal geleverd worden door Bpost met een Track&Trace code.Sinds jaren laat ik mijn pakketjes door Bpost afleveren in een Bpost pakjesautomaat met 100% tevredenheid tot gisteren. Maar van dit laatste pakketje krijg ik van Bpost geen enkel melding. Normaal krijg ik een melding van Bpost als het pakketje bij hun diensten is gearriveerd. Meestal kort erna een melding dat het geleverd is in de pakjes automaat. In deze geen enkele melding. Het pakje is ook niet in mijn Bpost-app vermeld. Via de Track&Trace code(die ik normaal niet moet raadplegen) verneem ik gisteren dat mijn pakje is teruggestuurd?? Zowel via de telefonische klantendienst als via de website kan je geen klacht indienen. Je wordt telkens via een labyrint van vragen handig terug naar AF gestuurd.

Berichten (1)

bpost

Naar: E. B.

17/05/2022

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.of via de link s:www.bpost.be/nl/faq/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-bij-verlies-van-schade-aan-mijn-pakjeMet vriendelijke groeten,AnnebpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-J95A9TJ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform