Terug

geen mail via outlook/Gmail

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

H. L.

Naar: Telenet

07/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor telefoon/internetlijn/televisieabonnementmet KLANTENNUMMER 39145156 Sinds 5/2/2025 zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name mail via outlook/Gmail. Ik heb het probleem al gemeld op 6-02-2025 via telefoon zonder enig positief resultaat. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

Telenet

Naar: H. L.

10/02/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-34277196 Beste Meneer Luyten, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Bemiddeling door Testaankoop 11 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform