Geachte Heer, Mevrouw,
bij deze dien ik officieel klacht in wegens het niet kunnen gebruiken van mijn mailbox van telenet en dit al sinds 28/8/25.
ik heb hier onmiddellijk voor gebeld naar de technische dienst maar ze konden het probleem niet oplossen. De man aan de telefoon zou een 'ticket' opmaken voor de achterliggende dienst. dit zou normaal max. 2 dagen duren. Mijn mailadres dat ik al jarenlang in gebruik heb bij telenet zou niet terug te vinden zijn. Terwijl ik het ook al enkele jaren verder gebruik op mijn nieuwe adres zonder problemen. Ik heb 4 dagen (weekend inclusief ) niets gehoord van telenet. Maandag 1/9/25 maar zelf teruggebeld maar idem. Mijn mailadres zou ineens geen actieve account hebben sinds ik verhuisd ben naar Bocholt. Maar daar had Telenet voor moeten zorgen. Weer geen antwoord en nog steeds niet actief! Op dinsdag 2/9/25 zelf weer teruggebeld, 20 minuten aan de lijn gehangen want je krijgt steeds een andere persoon aan de lijn die dan weer niet weet wat het probleem is! uiteindelijk zou hij een nieuwe code/wachtwoord voor mij hebben om terug in te loggen. Maar daar ik aan het werken was , kon ik deze niet dadelijk testen, dus savonds thuis geprobeerd maar het lukte weer niet! op 3/9/25 teruggebeld weer bij iemand anders, en die heeft dan uiteindelijk de telefoon neergegooid omdat ik mijn mailbox dringend wil kunnen gebruiken! Nu zit ik in totaal dus al 7 dagen zonder mail toegang, terwijl wij een BUSINESS abonnement hebben bij Telenet, en dan ook meer betalen dan gewone particulieren en normaal ook sneller zouden geholpen worden als business klant. Ik eis hierbij dan ook een schadevergoeding voor de geleden schade en gedurende een hele week geen toegang heb kunnen krijgen tot mijn mails. Ik vind het gewoon schandalig hoe ze met ons omgaan!!!!!
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
met vriendelijke groet,
R.