Terug

Geen maandfacturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: TotalEnergies

12/10/2023

Sinds april ontvang ik voor elektriciteit geen facturen meer. Ik heb maandfacturatie…, en ontvang reeds 6 maanden niets. Reeds 4x contact genomen, telkens hetzelfde antwoord: de bevoegde dienst is er mee bezig, de bevoegde dienst is niet bereikbaar, we kunnen verder niets doen…6 maanden lang krijgt de klant geen factuur, en geen enkele uitleg over wat er aan de hand is. Dit is geen service!

Berichten (3)

TotalEnergies

Naar: N. D.

24/10/2023

Referentie: E222121749Beste Nick De Jonghe,Bedankt voor je bericht, we hebben je melding via Test Aankoop goed ontvangen.Na analyse van jouw dossier heb ik gemerkt dat dit inderdaad werd doorgegeven aan onze collega's van de achterliggende dienst.Ze volgen dit dossier voor jou op en van zodra zij dit in orde gemaakt hebben zullen ze jou hiervan op de hoogte stellen.Ik zal dit alvast voor jou nogmaals met urgentie doorgeven zodat je spoedig de facturatie kan ontvangen van ons.Hopende je hiermee alvast voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,KimCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power and Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'etre confidentielles. Il ne peut etre utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D0Y033WA3.!5000805I7XZ8:ref

N. D.

Naar: TotalEnergies

10/11/2023

Beste,Met alle respect, maar dit standaard antwoord krijg ik reeds 7 maanden. Geen letter uitleg over wat er mis is, waarom ik geen facturen ontvang of waarom dit 7 maanden duurt. Ik heb de contracten opgezegd, en ben er zeker van dan de facturen nu hun weg wel zullen vinden. Mvg,Nick De Jonghe

TotalEnergies

Naar: N. D.

14/11/2023

Referentie: E222121749Dag Nick,Bedankt voor je bericht, we hebben je melding via Test Aankoop goed ontvangen.Bij nazicht van je dossier heb ik gemerkt dat hiervoor reeds een case werd opgemaakt aan onze achterliggende dienst.Zij zullen dit voor jou behandelen en jou hierover verder op de hoogte houden.Er staat een afrekening geblokkeerd in ons systeem waardoor de andere facturatie niet verder kan opgemaakt worden.Onze collega's zijn hier mee bezig en zullen jou zo spoedig mogelijk de nodige facturatie bezorgen.Alvast onze excuses voor het ongemak.Hopende jou hiermee alvast voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,KimCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power and Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'etre confidentielles. Il ne peut etre utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D0Y033WA3.!5000805JVGGA:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform